English

رزم حسینی:

شفاف سازی و اطلاع رسانی در وزارت صمت در وضعیت کاملا مساعدی قرار دارد

وزیر صمت گفت: در تصمیم گیری‌های دولت از نظرات و پیشنهادات بخش خصوصی استفاده کرده‌ایم. شفاف سازی و اطلاع رسانی در وزارت صمت در وضعیت کاملا مساعدی قرار دارد و به سمع و نظر مردم می‌رسد.

شفاف سازی و اطلاع رسانی در وزارت صمت در وضعیت کاملا مساعدی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم بیست و چهارمین روز ملی صادرات گفت: امروز این مراسم بهانه‌ای شده که فعالان صادرکننده مشکلات خود را مطرح کنند تا از سوی دولت این موضوعات رسیدگی شود اما مدت خدمت بنده در وزارت صمت کوتاه است و تغییر ساختارها در این مدت کوتاه غیر ممکن است با این وجود تمام تلاش هایمان را خواهیم کرد.

او افزود: ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سامانه جامع تجارت ثبت پرونده شده و ان‌شاالله تا پایان سال تراز تجاری کشور مثبت خواهد شد.

وزیر صمت بیان کرد: در تصمیم گیری‌های دولت از نظرات و پیشنهادات بخش خصوصی استفاده کرده‌ایم. شفاف سازی و اطلاع رسانی در وزارت صمت در وضعیت کاملا مساعدی قرار دارد و به سمع و نظر مردم می‌رسد.

او در پایان گفت: به هیچ عنوان به عنوان وزیر صمت موافق قیمت گذاری دستوری نیستم و معتقدم که تمام کالاهای مصرفی باید با توجه به وضعیت عرضه و تقاضا در بازار قیمت گذاری شوند و به فروش برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی