English

آخرین وضعیت ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح

رئیس کل بانک مرکزی در خصوص آخرین وضعیت ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح توضیحاتی ارائه کرد.

آخرین وضعیت ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی نوشت: عصر امروز در جلسه کمیته راهبردی ادغام پنج بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور آخرین تصمیمات لازم درخصوص ادغام سه بانک و موسسه باقیمانده یعنی بانک‌های انصار و قوامین و نیز موسسه اعتباری کوثر اتخاذ و مقرر شد مجامع ادغام نهایی آنها ظرف یک ماه آینده برگزار شود.

وی افزود: مجموعه بانک سپه با در برداشتن پنج بانک وابسته به نیروهای مسلح، فعالیت‌های بانکی و خدمت‌رسانی به آحاد مردم و فعالین اقتصادی را با قدرت و توان شش بانک تداوم خواهد داد.

به گفته همتی، پروژه ادغام این شش بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم در حوزه نظارت بانک مرکزی و همراهی صمیمانه و خوب بانک‌های ادغامی، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک سپه در طول دو سال و نیم به سرانجام می‌رسد.

رییس کل بانک مرکزی اظهار کرد: انجام این پروژه یکی از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود که با تدبیر مقام معظم رهبری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خدا به نتیجه می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه