English

ابلاغ دستورالعمل اجرایی تامین مالی بنگاه های اقتصادی از سوی وزارت صمت

دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه های اقتصادی در سال ۱۳۹۹ از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.

ابلاغ دستورالعمل اجرایی تامین مالی بنگاه های اقتصادی از سوی وزارت صمت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اتاق تهران، دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه های اقتصادی در سال ۱۳۹۹ که از سوی بانک مرکزی تهیه و تدوین شده‌است، از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل، بنگاه‌های اقتصادی که در زمان درخواست تسهیلات، تعداد کارکنان آنها تا ۱۰۰ نفر باشد و طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد و با پیش‌بینی اشتغال تا ۱۰۰ نفر، مشمول این ابلاغیه می‌شوند.

در متن این دستورالعمل آمده‌است: «اولویت اصلی پرداخت تسهیلات موضوع این دستورالعمل، آن دسته از بنگاه‌های اقتصادی است که عمدتاً دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی که مانع راه‌اندازی یا افزایش تولید باشد، نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه‌اندازی سریع، انجام نوسازی و بازسازی لازم و تثبیت یا افزایش تولید و اشتغال باشند. همچنین میزان تسهیلات قابل پرداخت به هر بنگاه اقتصادی، بر اساس نیاز واقعی بنگاه و تأیید کارگروه استانی خواهد بود.»

همچنین ثبت‌نام بنگاه‌های متقاضی دریافت این تسهیلات از طریق سامانه اینترنتی بهین‌یاب به نشانی www.behinyab.ir خواهد بود. به این ترتیب، بنگاه اقتصادی متقاضی تسهیلات، باید درخواست خود را با درج اطلاعات درست در این سامانه ثبت کرده و پس از ارائه مدارک لازم به کمیته بررسی، حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از تصویب و معرفی به بانک عامل، مدارک و مستندات درخواستی را به بانک عامل ارائه کند.

متن دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط در سال ۱۳۹۹

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه