English

تقویت لجستیک صنعت نفت با انعقاد تفاهم‌ نامه جدید

انعقاد تفاهم‌ نامه‌ای همکاری شرکت حمل و نقل جاده‌ای فجر و شرکت نفت پاسارگاد در عرصه لجستیک صنعت نفت کشور کلید خورد.

تقویت لجستیک صنعت نفت با انعقاد تفاهم‌ نامه جدید

به گزارش خبرگزاری موج، براساس تفاهم نامه همکاری شرکت حمل و نقل جاده‌ای فجر و شرکت نفت عرصه لجستیک صنعت نفت تقویت خواهد شد. تجریشی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت فجر جهاد در آئین انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: این قرارداد در راستای افزایش، هم‌افزایی و بالا بردن ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مشترک بین شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حفظ و افزایش درآمدهای درون‌بنگاهی منعقد می‌شود.

رضا امیدوار تجریشی ادامه داد:  انعقاد این تفاهم نامه در جهت لجستیک مشتقات نفتی و پتروشیمی گام بر خواهیم داشت. چرا که ظرفیت‌‌های موجود در این شرکت می‌تواند زمینه همکاری‌های آتی میان دو صنعت راهبردی و استراتژیک حمل و نقل و نفت را فراهم آورد. براساس مأموریت‌های تازه‌ استفاده از این ظرفیت‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: بحث حمل و نقل در توسعه یافتگی کشورهای اروپایی و امریکایی نقش مهمی ایفا کرده است و اگر دولت و بخش خصوصی در کشور ما در این حوزه سرمایه گذاری کنند، قابلیت تبدیل شدن به هاب منطقه را داریم. موقعیت خاص ترانزیتی کشور و توان ناوگان موجود به لحاظ اسمی و عملیاتی این امکان را برای ایران به شکلی جدی‌تر فراهم می‌آورد.

در ادامه نشست رهادی اکبرپور نیز گفت: شرکت تا پایان امسال ۵۰ دستگاه و تا پایان سال آینده ۱۵۰ دستگاه به ناوگان خود اضافه می کند. با انعقاد این  تفاهم نامه، در بحث انتقال فرآورده های قیری و انتقال به بنادر جنوب کشور به منظور صادرات، همکاری خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه