English

مجید محسنی مجد؛

همه مدیران شرکت ها سرداران جنگ اقتصادی هستند

مدیرعامل شرکت صنایع بهشهرگفت: در زمان شیوع کرونا حتی در تعطیلات نوروز شرکت های زیرمجموعه بهشهر تعطیل نشدند و فعالیت خود را با تومان توان ادامه داد و این رسالت ما در تولید است.

همه مدیران شرکت ها سرداران جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، مجید محسنی مجد مدیرعامل شرکت صنایع بهشهر در مراسم یادواره شهدای گروه توسعه صنایع بهشهر با اشاره به اینکه سخن گفتن درباره شهیدان بسیار سخت است و شهیدان را فقط شهیدان می شناسند، گفت: این مراسم برای نخستین بار در شرکت برگزار شده است و معتقدیم همواره باید یاد شهیدان زنده نگه داشته شود، زیرا ما مدیون شهدا هستیم و هرچه داریم از شهداست.

مجید محسنی مجد با بیان اینکه  خوش به سعادت شهدا که خداوند توفیق شهادت را به آنها عطا کرد، افزود: به قول شهید چمران جنگ مردان را از نامردان جدا کرد.

او با تاکید بر اینکه همواره اتحاد ایران همراه زبان زد جهان بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر وارد جنگ اقتصادی شده ایم و همه مدیران شرکت ها سرداران جنگ اقتصادی هستند. 

مجد با بیان اینکه 90 درصد مواد اولیه مارگارین وارداتی است، تصریح کرد: در این شرایط تحریم مدیران این شرکت همواره در تلاش برای تخصیص ارز و... هستند تا مواد اولیه شرکت به موقع تامین شود، هرچند در شرایط کرونا هم این شرکت ثابت کرد همواره در مسیر کمک به تامین نیازهای مردمی بر می دارد

او با نقل این سخن از رهبر معظم انقلاب که ما می توانیم، تصریح کرد: در زمان شیوع کرونا حتی در تعطیلات نوروز شرکت های زیرمجموعه شرکت صنایع بهشهر تعطیل نشدند و فعالیت خود را با تومان توان ادامه داد و این رسالت ما در تولید است.

همچنین در پایان این مراسم از خانواده های شهدای گروه توسعه صنایع بهشهر تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی