English

علی عابدزاده؛

مهندسی هواپیما در ایران شناسنامه دار شده است

رئیس سابق سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در بخش مقررات و مهندسی هویت کاملی شکل گرفت و ساختار دارای محتوا شد و در بخش قطعات و نصب در هواپیما شناسنامه دار شدیم و تا سال آینده بخش گرم موتور هواپیماهای غیرنظامی ساخته می شود.

مهندسی هواپیما در ایران شناسنامه دار شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی معارفه تورج دهقان زنگنه برای ریاست سازمان هواپیمایی کشوری و علیرضا برخور برای مدیرعاملی شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام شد.

علی عابدزاده مدیرعامل سابق سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به اینکه این جلسه تودیع و معارفه خاص است، گفت: در حال حاضر من که از این سازمان تودیع می شوم جای خاصی ندارم برو و اینجا هستم و عزیزانی که آمده اند جای خاصی نبوده اند و اینجا همکاری داشته اند.

او با تاکید بر اینکه دو خلبان عزیزی که امروز معارفه می شوند بارها برای وطن جان خود را کف دستشان گذاشته اند، افزود: دانش فرماندهی نوری است که خداوند در دل کسانی که می خواهد هدایت کند در دلشان قرار داده بود و امام ره و رهبر معظم انقلاب شامل این نور الهی بوده اند که امروز دنیا پذیرای اندیشه های اسلامی شده است.

عابدزاده با تاکید بر اینکه ما دنبال پرچم رهبر معظم انقلاب که خداوند آن را در قله ای قرارداده خواهیم بود، تصریح کرد: من به دنبال هیچ اندیشه ای سیاسی نبوده ام و نخواهم بود.

او افزود: از آقای آخوندی تشکر می کنم که به من کمک کرد راهبر منسجمی بکار بگیرم که رهاورد این تفکر دستاوردهای بزرگی داشت و در بخش مقررات و مهندسی هویت کاملی شکل گرفت و ساختار دارای محتوا شد و در بخش مهندسی قطعات و نصب در هواپیما شناسنامه دار شدیم و تا سال آینده بخش گرم موتور هواپیماهای غیرنظامی ساخته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه