English

تورج دهقانی زنگنه در پاسخ به خبرگزاری موج؛

قیمت بلیت ایرلاین خارجی آزاد است/ در حال رایزنی با ترکیه هستیم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در حال حاضر قیمت بلیت ایرلاین های خارجی آزاد است، اما موضوعی که برای پروازهای ترکیه رخ داده را پیگیری می کنیم.

قیمت بلیت ایرلاین خارجی آزاد است/ در حال رایزنی با ترکیه هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از پروازهای فرودگاه مهرآباد بازدید کرد و اکثر مسافران نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی راضی بودند.

تورج دهقانی زنگنه در حاشیه این بازدید در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری موج درباره اینکه چه اقداماتی علیه ایرلاین هایی که بلیت ها را گران به مردم می فروشند انجام خواهد شد گفت: در حال حاضر قیمت بلیت ایرلاین های خارجی آزاد است، اما در حال پیگیری موضوعی که برای پروازهای ترکیه رخ داده هستیم و از طریق وزارت امورخارجه هم پیگیری لازم انجام شده است.

دهقانی زنگنه درباره دستورالعمل مجوز پرواز تاکید کرد: درحال حاضر اخطار را شروع کردیم و دو مورد به شرکت ها اخطار داده ایم و اگر تکرار شود اسامی شرکت ها اعلام می شود. این دستورالعمل 1900 نام دارد و شرکت ها باید آن را رعایت کنند و داخل هواپیما فرم نظرسنجی قرار گرفته که مردم می توانند با اسکن کردن بارکد آن مشکلات را به صورت مستقیم به سازمان هواپیمایی اعلام کنند.

او درباره نحوه برخورد با پر بودن صندلی های عقب هواپیما و...گفت: سایت سازمان و تلفن آن 24 ساعته پاسخگو هستند.

رئیس سازمان هواپیمایی افزود: سیستم تهویه هواپیماها همیشه فعال است و دستور داده شده زمانی که هواپیما روی زمین است از سیستم خنک کننده ای پی یو فعال باشد  تا تهویه در زمانی که هواپیما هنوز متوقف است انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه