English

شایان رضایی در گفتگو با خبرگزاری موج؛

دیتیلینگ خودرو در ایران طرفدار زیادی پیدا کرده/افزایش سه برابری قیمت رنگ پولیش و کلر سه

یک کارآفرین دیتیلینگ خودرو گفت: با تشدید شیوع ویروس کرونا و محدود شدن واردات عده ای سودجو محصولات مربوط به پولیش و کلر رنگ خودرو را با قیمت های نجومی به مصرف کننده ها می فروشند.

دیتیلینگ خودرو در ایران طرفدار زیادی پیدا کرده/افزایش سه برابری قیمت رنگ پولیش و کلر سه

یک کارآفرین دیتیلینگ خودرو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با نگاهی به اینکه چگونه کسب و کارهای مرتبط با خودرو را آغاز کرده است گفت: پس از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل شدم در کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا و یونان آموزش خدمات رنگ و زیبایی خودرو دیدم و بعد به ایران برگشتم تا به وطنم خدمت کنم در حال حاضر هم چند سالی است که فعالیت خود را آغاز کردم و در شرایط کنونی ۱۵ نفر را در مجموعه های خود مشغول بکار دارم.

شایان رضایی با بیان اینکه پیش از این صافکار و نقاش های خودرو در ایران به صورت سنتی فعالیت می کردند، افزود: در حال حاضر به صورت حرفه ای کار دیتیلینگ را در ایران دنبال می کنم و تاکنون بیش از ۱۳۰ کارآموز داشته ام که هم اکنون در سراسر ایران مشغول بکار هستند.

او با تاکید بر اینکه خدمات زیبایی خودرو در ایران جایگاه مناسبی پیدا کرده است، اظهار کرد: آموزش تخصصی من مربوط به کیفیت رنگ خودرو بوده و در حال حاضر هم خودروهایی که مدل قدیمی هستند و رنگ آن ها آسیب دیده به وسیله پولیش و .... رنگ ماشین را احیا می کنم و در برخی موارد مشتریان برای سرامیک رنگ خودرو مراجعه می کنند تا مانع از آسیب و خش خوردگی رنگ بدنه شود و این خدمت هم ارائه می شود.

رضایی با تاکید بر اینکه همه نوع مشتری برای زیبایی خودرو مراجعه می کنند، اظهار کرد: نمی توان گفت تنها ثروتمندان برای زیبایی خودرو مراجعه می کنند، بلکه بسیاری از افرادی که حتی خودروی ایرانی دارند و علاقمند به خودرو هستند برای دریافت خدمات زیبایی خودرو مراجعه می کنند.

این کارآفرین با اشاره به اینکه دیتیلینگ خاصیت رنگ خودرو را بالا می برد، اظهار کرد: در سال های اخیر خدمات زیبایی خودرو مشتریان زیادی پیدا کرده و در شرایط کنونی هم با وجود تحریم ها مشتری برای دریافت این خدمات نه تنها کم نشده، بلکه زیاد هم شده است، هرچند نسبت به قبل از کرونا قیمت برخی رنگ های وارداتی تا سه برابر افزایش یافته است.

این کارآفرین با اشاره به اینکه توانسته برندش را در سطح تهران مطرح کند، تصریح کرد: در حال حاضر از شهرهای مختلف تهران برای آموزش مراجعه کرده اند و در شرایط کنونی از برخی از آن ها اطلاع دارم که توانسته اند کسب و کار موفقی در شهر خود راه اندازی کنند.

رضایی با تاکید بر اینکه مواد استفاده شده در پولیش و ....دارای استاندارد خاص خود است، گفت: استفاده از محصولات با کیفیت به دلیل اینکه روی طول عمر رنگ و زیبایی آن موثر است از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل همواره ما در ارائه خدمات به مشتریان از محصولات با کیفیت استفاده می کنیم، حتی در چند وقت اخیر با شیوع ویروس کرونا برای داخل خودرو از محلول های ضد عفونی استفاده کردیم که برای تست کیفیت آن و اطمینان از عدم تاثیر منفی بر رنگ لوازم داخل خودرو و تنفس افراد، ابتدا آن را در داخل ماشین خودم استفاده کردم و پس از اطمینان از اینکه آسیبی به خودرو وارد نمی کند به صورت عمومی برای مشتریان هم استفاده کردیم.

او با تاکید بر اینکه شناخت محصولات استاندارد به تجربه استادکار بستگی دارد، اظهار کرد: قیمت خدمات دیتیلینگ به فاکتورهای مختلفی همچون اندازه خودرو و میزان آسیب دیدگی خودرو بستگی دارد، به همین دلیل نمی توانیم قیمت مشخصی را برای خدمات زیبایی خودرو تعیین کرد.

رضایی با اشاره به اینکه در حال حاضر محدودیت واردات روی فعالیت دیتیلینگ تاثیر منفی گذاشته است، گفت: با تشدید شیوع ویروس کرونا و محدود شدن واردات عده ای سودجو محصولات مربوط به پولیش و کلر رنگ خودرو را با قیمت های نجومی به مصرف کننده ها می فروشند.

او افزود: در حال حاضر بیشتر برندهایی که برای پولیش، کلر و ... استفاده می شود از کشورهای ترکیه، آلمان، ایتالیا و دبی وارد می شود.

رضایی با بیان اینکه دیتیلینگ با کارواش متفاوت است، اظهار کرد: خدمات یک کارواش ممکن است دو ساعت طول بکشد، اما خدمات دیتیلینگ گاهی تا یک هفته هم طول می کشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه