English

اولین مرکز اورژانس ریلی کشور راه اندازی شد

دیروز اولین مرکز اورژانس ریلی کشور با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مدیرعامل راه‌آهن و رئیس اورژانس، به بهره‌برداری رسید.

اولین مرکز اورژانس ریلی کشور راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در مراسم بهره برداری از اولین مرکز اورژانس ریلی کشور گفت: خوشبختانه در سال جهش تولید و در آستانه عید سعید غدیر خم، امروز با همکاری اورژانس کشور شاهد راه اندازی اولین اورژانس ریلی کشور هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون مراکز قم، سمنان و شیراز، برای توسعه اوژانس ریلی اعلام آمادگی کرده‌اند و امیدواریم با برنامه ریزی و همکاری اورژانس، بتوانیم به سرعت این مراکز را توسعه دهیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت راه آهن یادآور شد: صنعت ریلی به عنوان حمل و نقل سبز و ایمن شناخته می‌شود و شبکه ریلی کشور با بیش از ۱۲ هزار کیلومتر در اقصی نقاط کشور، شهرها و روستاهای زیادی را تحت پوشش خود قرار داده است.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از خدمات و مجاهدت‌های همه کادر درمانی کشور به عنوان فرشته‌های نجات به خصوص در این ایام تقدیر و تشکر کرد و افزود: پیش از این نیز صنعت حمل و نقل ریلی، در طول دفاع مقدس در حوزه بهداشت و درمان موفق به خدمت رسانی به مردم شده است.

در این مراسم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تقدیر از راه اندازی اولین مرکز اورژانس ریلی کشور گفت: پیش از این اورژانس هوایی و پارسال ۳ آمبولانس دریایی برای کمک رسانی به جزایر در خلیج فارس به بهره برداری رسید.

سعید نمکی تصریح کرد: با همت راه آهن جمهوری اسلامی ایران امروز نیز شاهد به بهره برداری رسیدن اولین مرکز اورژانس ریلی کشور هستیم و امیدواریم با افزایش آمبولانس‌های ریلی بتوانیم خدمات اورژانسی خود را از طریق ریلی در سطح کشور توسعه دهیم.

بنابراین گزارش همزمان با راه اندازی اولین مرکز اورژانس ریلی کشور، ۱۱۵ طرح اورژانسی در هفت استان در شهرهای اردبیل، اصفهان، تبریز، زنجان، جیرفت، قزوین، اراک، اهواز، زاهدان، ساوه، همدان، رشت، خرم‌آباد و بجنورد به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه