English

علی لاریجانی:

پروژه های ملی و استانی راه آهن باید شفاف و روشن باشد

رئیس مجلس در دیدار با مدیرعامل راه آهن گفت: با اشاره به حجم بالای نقدینگی در کشور، گفت: پروژه های ملی و استانی راه آهن باید شفاف و روشن باشد تا مردم برای سرمایه گذاری در این پروژه ها انگیزه پیدا کنند.

پروژه های ملی و استانی راه آهن باید شفاف و روشن باشد

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز چهارشنبه (۲۲ آبان) سعید رسولی مدیرعامل راه آهن و معاونان وی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

لاریجانی در این نشست با اشاره به حجم بالای نقدینگی در کشور، گفت: پروژه های ملی و استانی راه آهن باید شفاف و روشن باشد تا مردم برای سرمایه گذاری در این پروژه ها انگیزه پیدا کنند.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان بر دو سطحی شدن پروژه های راه آهن تاکید کرد و افزود: طرح های راه آهن جمهوری اسلامی ایران باید در دو سطح خرد و کلان تقسیم بندی شود که در پروژه های خرد از منابع داخلی  و در پروژه های کلان از تشکیل اتحادیه بین چند شرکت داخلی و یا فاینانس استفاده شود.

رسولی در این دیدار گزارشی از عملکرد راه آهن جمهوری اسلامی ایران ارائه و  با بیان این که ورودی واگن به ناوگان حمل و نقل ریلی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۹۳ درصد افزایش یافته است، گفت: حدود ۶۰ درصد قطعات لوکوموتیوها در داخل کشور ساخته می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه