English

سعید محمدی پور در پاسخ به خبرگزاری موج مطرح کرد؛؛

کشفیات توزیع می شوند/افزایش ۱۰۰ درصدی کشف کالای احتکار شده در گشت های مشترک

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر سازمان صنعت و معدن ضابط قضائی است و پس از اینکه حکم صادر شد برای متخلف طبق قانون احتکار جریمه خواهند شد و کالا هم به شبکه توزیع منتقل می شود.

کشفیات توزیع می شوند/افزایش 100 درصدی کشف کالای احتکار شده در گشت های مشترک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه در چهارماه نخست سال 99 بیش از 8700 بازرسی از کالا و خدمات انجام شده است، گفت: در شهرستانهای استان تهران هم 14 هزار بازرسی از کالا و خدمات انجام داده اند و از مجموع 23 هزار بازرسی کل استان تهران انجام شده و 22 هزار پرونده تشکیل و به تعزیرات ارسال شده که ارزش این پرونده ها معادل 3 هزار 700 میلیارد ریال بوده است.

سعید محمدی پور با بیان اینکه در چهار ماه امسال 13 هزار بازرسی از نانوایی ها داشته ایم افزود: 2300 گزارش پرونده مربوط به نانوایی ها داشته ایم که ارزش آنها معادل 12 میلیارد ریال بوده است.

او با تاکید بر اینکه 15 هزار شکایت به سازمان ارسال شده که 6 هزار مورد تخلفات محرز شده است، تصریح کرد: در این مدت گشت های مشترکی با تعزیرات، دادستانی و ناجا داشته ایم و منجر به کشف 2800 تخلف بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 100 درصدی داشته است.

او با تاکید بر اینکه 100 تخلف در انبارها مربوط به احتکار، اختفا و...کشف شده است، گفت: لوازم احتکار شده شامل لوازم خانگی، قطعات خودرو، خودرو، ماسک، لوازم شوینده، مواد غذایی و...بوده است.

او با تاکید بر اینکه در بیست روز گذشته بیشتر روی احتکار خودرو کار کرده ایم، گفت: 90 درصد کشفیات 20 روز گذشته مربوط به لاستیک و 10 درصد مربوط به لوازم خانگی بوده است که ارزش آنها 430 میلیارد ریال بوده است.

او در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج دربارهتکلیف کالاهای احتکار شده، گفت: در حال حاضر ما ضابط قضائی هستیم و پس از اینکه حکم صادر شد برای متخلف طبق قانون احتکار جریمه خواهد شد و کالا هم به شبکه توزیع منتقل می شود. به عبارت دیگر در شرایط کنونی 100 قلم کالا مشمول توزیع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه