English

جلیل اسلامی خبر داد؛

بارگیری ۱۶ میلیون تن کالا در بنادر کشور

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در گرامیداشت روز دریانورد گفت:با اعلام اینکه 16 میلیون تن کالا در بنادر کشور توسط دریانوردان در سال گذشته، بارگیری شده است، تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال هماهنگی برای استفاده حداکثری از ظرفیت دریانوردان داخل کشور هستیم.

بارگیری 16 میلیون تن کالا در بنادر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در گرامیداشت روز دریانورد با اشاره به اینکه شعار آیمو برای سال جاری این است که دریانوردان نقش کلیدی در دریانوردی دارند، گفت: در حال حاضر 90 درصد تجارت کشور در بخش دریا انجام می شود. 

جلیل اسلامی با بیان اینکه گرچه بخت دلایل شیوع کرونا امسال موفق به برگزاری مراسم روز دریانورد نشدیم اما قدردان دریانوردان هستیم، افزود: در حال حاضر 13 میلیون جی تی ظرفیت ناوگان کشور است که توسط دریانوردان مدیریت می شود و در سال گذشته، 16 میلیون مسافر دریایی خدمات گرفتند.

او با اعلام اینکه 16 میلیون تن کالا  در بنادر کشور توسط دریانوردان در سال گذشته، بارگیری شده است، تصریح کرد:   در حال حاضر به دنبال هماهنگی برای استفاده حداکثری از ظرفیت دریانوردان داخل کشور هستیم.

جلیلی با اشاره به اینکه ارتقای دانش حرفه ای دریانوردان از اهم وظایف دریانوردان است، گفت: در سال های اخیر اقدامات خوبی برای دریانوردان که مشکل بازگشت به وزن دارند در حال انجام است.

او با اعلام اینکه 77 هزار سند سال گذشته، در سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است، گفت: طبق دستورالعمل آیمو گواهینامه دریانوردان تا شش ماه دیگر تمدید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی