English

تاثیر انتقال پادگان ۰۶ ارتش در زندگی شهروندان تهرانی

وزیر راه و شهرسازی از تاثیر انتقال پادگان ۰۶ ارتش در زندگی شهروندان تهرانی خبر داد.

تاثیر انتقال پادگان ۰۶ ارتش در زندگی شهروندان تهرانی

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم تبدیل پادگان 06 ارتش به بوستان ارتش که امروز برگزار شد گفت: امروز این عرصه ای که به موجب قانون در اختیار شهروندان قرار میگیرد پر تأثیر است.

وی ادامه داد: صحبت ها و مذاکرات در خصوص این پروژه 10 سالی مسکوت مانده بود و اگر همان سختی مذاکرات گذشته هنوز پا برجا بود شاید امروز به این موفقیت دست پیدا نمی کردیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: انتقال پادگان ۰۶ یک الگوی بسیار ارزشمند برای کل کشور خواهد شد و می تواند به بهبود کیفیت زندگی مردم منجر شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: در این حوزه باید به نقش موثر کمیسیون های ماده 5 اشاره کنم که امروز اگر این نقش سازنده نبود باید شاهد ساخت و ساز دو میلیون متر مربعی در این مکان بودیم.

بیشتر بخوانید:

برج سازی در پادگان 06 پاسداران/ شورایعالی شهرسازی نهاد صادر کننده مجوز برای ساخت ابر برج های 45 طبقه

وی افزود: برخلاف ادعای یکی از اعضای شورای شهر تهران هیچ وقت پرونده این پادگان به شورای عالی شهرسازی نیامده بود و این موضوع ساخت ۱۰۶ میلیون متری براساس مصوبه شورای عالی شهرسازی صحت ندارد.

وزیر راه ادامه داد: نباید فراموش کنیم که فرمانده معظم کل قوا در این موفقیت نقش اصلی را ایفا کردند و باید از ایشان به صورت ویژه تشکر کنیم.

اسلامی گفت: امیدوارم امیر موسوی همچنان با وزارت راه و شهرسازی و مدیریت شهری در کل کشور همکاری داشته باشند تا بتوانیم سایر پادگان های شهری کشور را هم از شهرها خارج کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه