English

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه در گفتگو با خبرگزاری موج مطرح کرد؛

همکاری فولاد مبارکه با ۱۰۰ دانشگاه در بخش صنعت فولاد

مهدی نقوی گفت: هم اکنون فولاد مبارکه با 100 دانشگاه در کل کشور قرارداد دارد و در بخش بهینه سازی مصرف آب توانسته به الگوی بهینه ای دست پیدا کند.

همکاری فولاد مبارکه با 100 دانشگاه در بخش صنعت فولاد

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه هم اکنون فولاد مبارکه با 100 دانشگاه در کل کشور قرارداد دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت فولاد مبارکه در مرکز ایران قرار دارد، در بخش بهینه سازی مصرف توانسته با همکاری دانشگاه ها در مصرف آب به الگوی بهینه ای دست پیدا کند که در سطح جهان به عنوان بنچ مارک مطرح شود.

مهدی نقوی با بیان اینکه در شرکت فولاد مبارکه مطالعاتی در زمینه ژئوتکنیکی انجام شده است، افزود: در بهینه سازی مصرف انرژی هم اقدامات موثری انجام شد. همچنین از توان علمی دانشگاه ها برای بومی سازی تجهیزات استفاده شد تا جایی که توانستیم در سال گذشته تنها در یک پروژه 30 میلیون دلار صرفه جویی ارزی داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه مرکز نوآوری تحول دیجیتال صنعت فولاد محلی برای ایده پردازی و حل مشکلات خواهد بود، تصریح کرد: اینجا قرار نیست فولاد مبارکه شرکتی تاسیس کند، بلکه قرار است ایده ها به سمت تجاری شدن پیش بروند.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه نیازهای شرکت فولاد مبارکه در سایت این شرکت اطلاع رسانی شده اند، تصریح کرد: سال گذشته نیز در سه رویداد نوآورانه، نیازهای شرکت اعلام شده که توانستیم از دانش دانشگاه ها استفاده کنیم.

نقوی با تاکید بر اینکه در بخش تحول دیجیتال مرکزی در دانشگاه تهران تاسیس شده و برای توسعه محصول مرکزی در دانشگاه صنعتی اصفهان راه اندازی شده است، افزود: در حال حاضر شرکت فولاد مبارکه طی اقداماتی تمام نیازها شرکت را به صورت محوری برای تامین داخلی شدن پیش می برد.

او درباره استراتژی تبدیل شرکت فولاد مبارکه به شرکتی تکنولوژ، اظهار کرد: در حال حاضر فرایند فراتکنولوژ را برای تمام بخش های صنعت فولاد داریم که بخش ماشین آلات تا پایان سال افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مرکز نوآوری تحول دیجیتال صنعت فولاد، روز 13 خرداد افتتاح شد، این مرکز دیجیتال با همکاری دانشگاه تهران و معاونت فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده و قرار است که استارت آپ های زیادی در این مرکز مستقر شوند. در حال حاضر شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور مرکزی راه اندازی کرده است که می تواند در صنعت فولاد نقش موثری داشته باشد، به طور کلی هدف از راه اندازی مراکز نوآوری در صنعت فولاد بهره‌مند از ظرفیت دانشگاه ها و استفاده از توانمندی آنهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه