English

مدیرعامل فولاد مبارکه؛

راه اندازی مرکز تحول دیجیتال صنعت فولاد با هدف ایده پردازی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به اینکه مرکز تحول دیجیتال در صنعت فولاد با هدف ایده پردازی های راه اندازی شده است، تاکید کرد: در کشور ظرفیت خوبی در بخش علمی و نیروی انسانی جوان داریم که می توانند در این مرکز ایده های خلاقانه ای برای دیجیتالی شدن صنعت داشته باشند.

راه اندازی مرکز تحول دیجیتال صنعت فولاد با هدف  ایده پردازی

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی کلاغ نیوز، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در حاشیه افتتاح مرکز نوآوری تحول دیجیتال صنعت فولاد، گفت: این مرکز دیجیتال با همکاری دانشگاه تهران و معاونت فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده و امیدواریم که استارت آپ های زیادی در این مرکز مستقر شوند.

عظیمیان با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه در اینجا با هدف کسب سود ورورد نکرده است، افزود: ما به دنبال ارتقای صنعت دیجیتال در صنعت فولاد هستیم.

او با تاکید بر اینکه باید تابوی همکاری با دانشگاه ها شکسته شود، اظهار کرد:   در حال حاضر با دانشگاه های زیادی در بخش های علمی همکاری می کنیم و تاکنون دستاوردهای زیادی برای صنعت فولاد داشته است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به اینکه مرکز تحول دیجیتال در صنعت فولاد با هدف ایده پردازی های راه اندازی شده است، تاکید کرد: در کشور ظرفیت خوبی در بخش علمی و نیروی انسانی جوان داریم که می توانند در این مرکز ایده های خلاقانه ای برای دیجیتالی شدن صنعت داشته باشند.

فولاد مبارکه یکی از قطب های صنعتی کشور است

همچنین معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه افتتاح این مرکز با اشاره به اینکه همکاری با دانشگاه تهران از زمانی آغاز شد که موسسه مشترکی را با هم تاسیس کردیم، گفت: در حال حاضر شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور مرکزی راه اندازی کرده است که می تواند در صنعت فولاد نقش موثری داشته باشد، به طور کلی هدف ما از راه اندازی مراکز نوآوری در صنعت فولاد بهره‌مند از ظرفیت دانشگاه ها و استفاده از توانمندی آنها در عمل است.

غریب پور با بیان اینکه در زیر مجموعه اقتصاد نسل چهارم سه حوزه سیاست گذاری شده که بر مبنای آن مرکز تحول دیجیتال در دانشگاه تهران و توسعه محصول در دانشگاه اصفهان افتتاح شده است.

او با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری سه جانبه بین دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ایمیدرو، تصریح کرد: در نمایشگاه بومی سازی که در 23 دی ماه برگزار شد همکاری با امضای تفاهمنامه شکل گرفت. امروز نیز قرار است که در مرکز تحول دیجیتال پارک علم و فناوری ایده و دانش عرصه دیجیتال جمع آوری شود.

او با تاکید بر اینکه به عنوان بخشی پیشرو مسئولیت تعمیم این استراتژی  به کل صنعت فولاد را داریم، گفت: با توجه به اینکه سرعت تغییر تکنولوژی زیاد است یکی از استراتژی های ما حرکت در راستای نسل چهارم فناوری است. از این رو شرکت های می توانند به این بخش ورود کنند که به سطح بلوغ رسیده باشند که خوشبختانه شرکت فولاد مبارکه در این سطح قرار دارد، زیرا سالها پیش مطالعات خود در این بخش را آغاز کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه