English

با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور،

سه پروژه صنعت آب استان سیستان و بلوچستان‌ به بهره‌برداری ‌رسید

۳ پروژه صنعت آب سیستان و بلوچستان ‌با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.

سه پروژه صنعت آب استان سیستان و بلوچستان‌ به بهره‌برداری ‌رسید

به گزارش خبرگزاری موج، سه پروژه صنعت آب استان سیستان و بلوچستان ‌با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و وزیر نیرو ‌به بهره‌برداری ‌رسید.

این پروژه‌ها شامل سازه کنترلی بین چاه نیمه 1 و 3، طرح ساماندهی و لایروبی رودخانه سیستان و خروجی مستقل چاه نیمه شماره 4 است که سرمایه گذاری آنها از محل صندوق توسعه ملی صورت گرفته است. اجرای این پروژه‌ها به ترتیب 106، 145 و 105 میلیارد تومان هزینه داشته‌ است.

با بهره‌برداری از سازه کنترلی بین چاه نیمه یک و سه که عملیات احداث آن در سال 95 آغاز شده، به طور مستقیم برای 170 نفر و 45 نفر به طور غیر مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد و طرح ساماندهی و لایروبی رودخانه سیستان برای 120 نفر به طور مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌‌کند.

طرح خروجی مستقل چاه نیمه شماره 4 هم که از سال 89 عملیات احداث آن آغاز شده برای 60 نفر به طور مستقیم و 250 نفر دیگر به طور غیر مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌کند.

پروژه سازه کنترلی بین چاه نیمه 1 و 3 با ظرفیت آبگیری 600 متر مکعب در ثانیه شامل 13 متر ارتفاع دیواره‌ها، 1100 متر طول کانال‌های بخش خاکی و 32 هزار متر مکعب حجم بتن ریزی است. عملیات ساماندهی و لایروبی رودخانه سیستان هم شامل 26 میلیون متر مکعب خاکبرداری و 2 میلیون متر مکعب خاکریزی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی