English

رئیس شورای رقابت خبر داد؛

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا

رئیس شورای رقابت گفت: فرمول نهایی ما به ستاد تنظیم بازار ارائه شده و به طور متوسط تولیدات ایران خودرو ۱۰ درصد و تولیدات سایپا ۲۳ درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا

به گزارش خبرگزاری موج، رضا شیوا رئیس شورای رقابت در جلسه  ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: تلاش زیاد ما بر این است که خودروهای تولیدی به دست مصرف کننده واقعی برسد؛ آنچه که وظیفه شورای رقابت بود دستورالعمل تنظیم قیمت بود که طی جلسات مورد بحث قرار گرفت.

او با اشاره به مشکلاتی در این بین بیان کرد: تورم بخشی جدید برای قیمت گذاری ۳ ماه آینده مشخص خواهد شد. در خرداد ماه بررسی جدیدی برای قیمت ها خواهیم داشت.

این مقام مسئول افزود: دسترسی به هزینه معاملات دشوار شده بنابر این هزینه معاملات ارزی به درخواست ستاد تنظیم بازار و خودروسازان افزایش یافته و به ۵ درصد رسید. همچنین نرخ بهره وری در این موقعیت از ۲.۵ درصد به صفر تقلیل یافت.

شیوا تصریح کرد: فرمول نهایی ما به ستاد تنظیم بازار ارائه شده و به طور متوسط تولیدات ایران خودرو ۱۰ درصد و تولیدات سایپا ۲۳ درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

وی افزود: در بهمن ۹۷ افزایش قیمت ایران خودرو بیشتر از افزایش قیمت سایپا بود پس در این مرحله افزایش قیمت سایپا بیش از افزایش قیمت ایران خودرو خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه