English

آذری جهرمی:

هیچ قطعی تا این لحظه در شبکه‌ ارتباطی کشور به دلیل زلزله به‌ وجود نیامده است

وزیر ارتباطات گفت: هیچ قطعی تا این لحظه در شبکه‌ی ارتباطی کشور به دلیل زلزله به‌وجود نیامده است، با توجه به هشدار ستاد مدیریت بحران مبنی بر احتمال وقوع پس ‌لرزه به همه‌ی واحدهای عملیات شبکه در اپراتورهای تلفن‌همراه و شرکت ارتباطات زیرساخت، اعلام آماده‌باش کردم.

هیچ قطعی تا این لحظه در شبکه‌ ارتباطی کشور به دلیل زلزله به‌ وجود نیامده است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتدر توییتر نوشت: به دلیل وقوع زلزله، ترافیک تماس‌های صوتی شهر تهران چندین برابر شده است، لطفا برای آزادسازی کانال‌های صوتی، از امکان تماس با پیام‌رسان‌ها استفاده کنید، هم‌اکنون ترافیک شبکه‌ دیتا و اینترنت پایین‌تر از حد نرمال است.

او همچنین خاطرنشان کرد: هیچ قطعی تا این لحظه در شبکه‌ی ارتباطی کشور به دلیل زلزله به‌وجود نیامده است، با توجه به هشدار ستاد مدیریت بحران مبنی بر احتمال وقوع پس ‌لرزه به همه‌ی واحدهای عملیات شبکه در اپراتورهای تلفن‌همراه و شرکت ارتباطات زیرساخت، اعلام آماده‌باش کردم.

 جهرمی با انتشار توییت دیگری اعلام کرد: با اقدامات انجام‌شده ظرفیت تماس‌های صوتی افزایش یافت، امکان برقراری تماس‌ صوتی در شبکه‌ تلفن همراه بدون مشکل برای شهروندان فراهم است.

بیشتر بخوانید:

تهران لرزید/زلزله در ۱۹ اردیبهشت تهران را لرزاند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی