English

محمد راستاد خبر داد؛

ترک تشریفات قرارداد ساخت ۴۰ فروند شناور عملیاتی بنادر

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: فرآیند ترک تشریفات قرارداد ساخت ۴۰ فروند شناور عملیاتی بنادر در سازمان برنامه و بودجه انجام شد.

ترک تشریفات قرارداد ساخت ۴۰ فروند شناور عملیاتی بنادر

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در اولین جلسه شورای مدیران این سازمان به صورت ویدئو کنفرانس، از « انجام فرآیند ترک تشریفات قرارداد ساخت ۴۰ فروند شناور عملیاتی بنادر در سازمان برنامه و بودجه» خبر داد و گفت: در سال جدید و در حوزه تجهیزات، با نهایی سازی فرایند قرارداد ساخت ۴۰ فروند شناور عملیاتی بنادر از مجموع ۸۳ فروند شناور مورد نیاز، و برنامه ریزی برای ۴۳ فروند باقی مانده، گام بزرگی در راستای نوسازی تجهیزات و ناوگان سازمان بنادر و دریانوردی برداشته می شود.

محمد راستاد ، نهادینه سازی و اجرایی سازی فرهنگ مهندسی ارزش را یکی از اولویت های سازمان بنادر برشمرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی که این سازمان و حتی کشور، با محدودیت منابع مواجه است، مهندسی ارزش کمک می کند تا پروژه ها با رویکرد مناسب تر به لحاظ کیفی و صرفه جویی در هزینه ها، اجرایی و عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان اش با اشاره به تداوم محدویت های ناشی از بیماری کرونا، گفت: همچنان همه بخش ها در سازمان ملزم¬اند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در دستورکار جدی خودشان قرار دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به « اجرایی شدن شیوه نامه نظارت بر قراردادها»، خاطرنشان کرد: گزارش بازرس مدیرعامل از یکی از بنادر در خصوص اجرایی شدن این شیوه نامه مطلوب نیست و لازم است مدیران کل بنادر در باره اجرایی شدن شیوه نامه نظارت بر قراردادها و دقت در محتوای این شیوه نامه، ورود جدی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: مشکلات بنادر نباید به هیچ وجه مورد غفلت قرار گیرد و باید به سرعت در ستاد تعیین تکلیف شود.

راستاد یکی از چالش ها در بنادر را عدم اقدام به موقع در خصوص اتمام قراردادها و انعقاد قرارداد های جدید برای انتخاب پیمانکاران، مشاوران، اپراتورها و سرمایه گذاران برشمرد و تاکید کرد: بنادر باید ۷ ماه پیش از خاتمه قراردادها، اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد خلاء و تاخیر در انعقاد قرارداد جدید نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه