English

وزیر راه و شهرسازی؛

عوامل لجستیکی در شرایط کرونا به درستی نقش ایفا کرد

محمد اسلامی گفت: عوامل لجستیکی در مدت شیوع ویروس کرونا با همدلی، همکاری و هماهنگی در زمینه‌های مختلف از جمله انتقال بار و کالاهای اضطراری مورد نیاز کشور، نقش خود را به درستی ایفا کردند.

عوامل لجستیکی در شرایط کرونا به درستی نقش ایفا کرد

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر راه و شهرسازی در نشست با معاون اول رییس‌جمهور و ارتباط ویدئو کنفرانس با سه بندر شهید رجایی، امام خمینی( ره) و  چابهار، گفت: وزارت راه و شهرسازی طیف گسترده و وسیعی از مسوولیت‌ها و ماموریت‌ها را عهده‌دار است که نقش مستقیم و پررنگی در زندگی مردم دارد.

محمد اسلامی   افزود: بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی به‌صورت یک منظومه به‌هم پیوسته در تلاش هستند و می‌توان گفت این وزارتخانه از معدود وزارتخانه‌هایی است که عناصر آن در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و بدون تعطیلی فعال هستند و ایفای نقش می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سپرده شدن مسوولیت کمیته حمل و نقل ستاد ملی مبارزه با کرونا به وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: همکاران ما از ابتدای این بحران به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت کردند و لحظه‌ای نشد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کالا، خدمت یا مسوولیتی را از ما مطالبه کند و با وجود شرایط سختی که در آن به سر می‌بریم، پس از چند ساعت به آن دست پیدا نکند.

وی بیان کرد: عوامل لجستیکی در این مدت با همدلی، همکاری و هماهنگی در زمینه‌های مختلف از جمله انتقال بار و کالاهای اضطراری مورد نیاز کشور، نقش خود را به درستی ایفا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی