English

از سرگیری مجدد فعالیت شرکت بوئینگ از هفته آینده

مدیر ارشد اجرایی شرکت بوئینگ اعلام کرد که تولید هواپیماهای تجاری کارخانه این شرکت در ایالت واشنگتن پس از آن که یک ماه تحت تاثیر گسترده ویروس کرونا متوقف شده بود، در هفته آینده باری دیگر از سر گرفته خواهد شد.

از سرگیری مجدد فعالیت شرکت بوئینگ از هفته آینده

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شرکت آمریکایی بوئینگ اعلام کرده است فعالیت خط تولید هواپیما‌های تجاری خود را که ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده بود با حدود ۲۷ هزار کارگر از سر می‌گیرد.

این شرکت در بیانیه‌ای که دیروز پنجشنبه منتشر کرد آورده است: پس از تعلیق فعالیت خود از ماه گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا، بوئینگ قصد دارد از هفته آینده تولید هواپیما‌های تجاری خود در منطقه «پوگت ساند» را از سر بگیرد. حدود ۲۷ هزار کارگر در این سایت صنعتی بوئینگ هواپیما‌های ۷۴۷، ۷۶۷، ۷۷۷، ۷۸۷ را که بخشی از زیرساخت‌های مهم حمل و نقل جهانی، باربری و دفاعی امنیتی هستند، تولید می‌کنند.

بر اساس این بیانیه فعالیت این سایت صنعتی از ۲۰ آوریل [دوشنبه]آغاز می‌شود.

به گفته این شرکت، عملیات در کارخانه بوئینگ در کارولینای جنوبی فعلاً در حالت تعلیق باقی می‌ماند.

این شرکت اعلام کرده است که اقدامات احتیاط آمیز زیادی را انجام داده و اقدامات کامل را برای حفظ امنیت و سلامت کارمندان و کارگران و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس در تأسیسات خود انجام داده که مهمترین آن‌ها حفظ فاصله، استفاده از ماسک، دستکش و شیلد صورت است. همچنین کارکنان در ابتدای هر شیفت از نظر وضع سلامتی بررسی می‌شود و امکان کار از خانه برای بخش‌های مرتبط وججود دارد.

ویروس کرونا در آمریکا تاکنون بیش از ۶۴۰ هزار نفر را مبتلا کرده است و نزدیک به ۳۵ هزار تن جان باخته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی