English

نرخ مرغ تازه در میادین میوه و تره بار

مرغ تازه در میادین میوه و تره بار به پایین‌ترین قیمت خود در ۱۶ ماه گذشته رسیده و با قیمت زیر ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.

نرخ مرغ تازه در میادین میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری موج، در حال حاضر قیمت مرغ کامل تازه در میادین میوه و تره بار در بسته‌بندی کیسه نایلونی هر کیلوگرم ۹۹۷۰ تومان و مرغ کامل تازه در بسته‌بندی بشقابی، هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

براساس این گزارش، قیمت اجزا و قطعات مرغ نیز در میادین میوه و تره بار، کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است و در حال حاضر، هر کیلوگرم ران مرغ ۱۶۴۰۰ و سینه مرغ ۱۸ هزار تومان عرضه می‌شود، ضمن اینکه هر کیلوگرم جوجه کباب با استخوان ۱۸ هزار تومان و جوجه کباب بی استخوان ۲۳۷۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

این گزارش می‌افزاید، قیمت هر کیلوگرم فیله مرغ ۲۴۷۰۰ تومان، ساق مرغ ۱۹۵۰۰ تومان و مغز ران ۱۹۱۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار، نرخ‌گذاری شده و هر کیلوگرم بال کبابی به قیمت ۱۵۳۰۰ تومان و بازوی کبابی ۱۴۶۰۰ تومان به شهروندان عرضه می‌شود.

گفتنی است، به دلیل رعایت ملاحظات پیشگیرانه بهداشتی، در واحدهای عرضه گوشت مرغ میادین میوه و تره بار، مرغ به صورت کامل در کیسه نایلونی یا بسته‌بندی بشقابی ارائه می‌شود و خُرد کردن آن ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی