English

مرتضی دهقان:

پروازها با محدودیت‌ های لازم اعمال می‌ شود

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازها با توجه به نیاز مراکز استان‌ها برقرار و در مسیرهای غیر ضرور متناسب با درخواست استانداران با محدودیت‌های لازم اعمال می‌شود.

پروازها با محدودیت‌ های لازم اعمال می‌ شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به توصیه‌های انجام شده مبنی بر کاهش سفرها و اعمال محدودیت در ترددها به منظور توقف چرخه انتشار ویروس کرونا و کاهش بیماری‌های ناشی از آن، به اطلاع مسافران بخش هوایی می‌رساند از انجام سفرهای غیر ضرور خودداری و مسافرت‌های خود را به حداقل کاهش دهند.

وی افزود: به منظور کاهش شیوع بیماری و جلوگیری از انتقال آن به سایرین، در فرودگاه‌ها، تست‌ های غربالگری انجام و از ادامه سفر مسافران مشکوک به بیماری ممانعت به عمل می‌آید.

دهقان توصیه کرد: در حین سفر و حضور در فرودگاه و هواپیما از ماسک استفاده و رعایت توصیه‌ های بهداشتی به عمل آید.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی ملزم به انجام توصیه‌های بهداشتی در ضد عفونی اماکن عمومی از جمله ترمینال‌ها و هواپیماها هستند و بر اساس مقررات ابلاغی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه انجام پرواز علاوه بر جابجایی مسافران نقش پشتیبانی در تأمین اقلام ضروری و فوری نیز داراست لذا با توجه به نیاز مراکز استان‌ها پروازها برقرار بوده و در مسیرهای غیر ضرور با توجه به درخواست استانداران و تأیید مقامات ذیربط محدودیت‌های لازم اعمال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه