English

رضا نگهبان خبر داد؛

آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در تهران از فردا

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه اقدام به ثبت نام کنند.

آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در تهران از فردا

به گزارش خبرگزاری موج، رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه اسفند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: در دو روز زمان ثبت نام، این اتفاق بدون محدودیت در ظرفیت خواهد بود و به این لحاظ همشهریان استان تهران نگرانی و دلهره‌ای نداشته باشند.

وی افزود: پس از اتمام ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی به لحاظ شاخص‌هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و… اولویت بندی و انتخاب خواهند شد.

نگهبان همچنین گفت: افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده‌اند و به عنوان متقاضی اولیه، پیامک احراز شرایط دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایطشان در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

نگهبان در پایان، اظهار داشت: زمان بررسی اعتراضات هنوز از سوی معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده است و بلافاصله پس از اعلام، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به این مساله اقدام خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حوریه باقری حمیدابادی

    باسلام دوشب رفتم توسایت طرح مسکن ملی نتونستم ثبت نام بکنم ازمازندران شهرساری

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه