English

زمان ثبت‌ نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن مشخص شد

مرحله دوم ثبت‌ نام طرح ملی مسکن از شنبه 17 اسفند آغاز خواهد شد.

زمان ثبت‌ نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، طرح اقدام ملی مسکن در زمستان سال گذشته مطرح شد و اوایل شهریورماه امسال، ثبت‌ نام آن از استان کرمان کلید خورد و دور دوم ثبت‌ نام آن از 18 آبان ماه 98 در ده استان دیگر آغاز شد.

در اولین گام نام‌نویسی در سیستان و بلوچستان، قم، خراسان‌شمالی و خراسان‌جنوبی آغاز و سپس مربوط به کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان بود و در گام سوم چهارمحال و بختیاری، همدان و یزد نام نویسی کردند.

از تاریخ 30 آذر 98 استان‌ تهران در 14 شهر آبسرد، شهریار، ورامین، پاکدشت، قرچک، اسلامشهر، رباط‌کریم، پیشوا، دماوند، کیلان، شریف‌آباد، فرون‌آباد، فیروزکوه و صفادشت اقدام به ثبت‌ نام طرح ملی مسکن کردند.

* ثبت انصراف متقاضیان مسکن ملی از امروز

بعد از پایان ثبت نام در مرحله اول معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:  متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که حائز شرایط نشدند و نسبت به نتیجه استعلام اعتراض دارند از ۱۰ اسفند می توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی (tem.mrud.ir)  نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. همچنین افزود: متقاضیان طرح اقدام ملی که تمایل به انصراف از این طرح را دارند از ۱۲ اسفند ماه می توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت درخواست انصراف اقدام کنند.

* ثبت اعتراض متقاضیان طرح ملی مسکن سقف زمانی ندارد

گفتنی است؛ ثبت اعتراض متقاضیان طرح ملی مسکن سقف زمانی ندارد و متقاضیان فعلا می‌ توانند اعتراضات خود را ثبت کنند. برای تکمیل مدارک توسط متقاضیان نیز مهلت دوباره در نظر گرفته می‌ شود.

همچنین قرار است مرحله دوم ثبت‌ نام طرح ملی مسکن از شنبه 17 اسفند آغاز شود و به متقاضیانی که نتوانسته‌اند مدارک خود را در مرحله اول تکمیل کنند، فرصت این کار داده خواهد شد.

گفتنی است؛ طرح ملی مسکن شامل ساخت 400 هزار واحد مسکونی است که ساخت 200 هزار واحد آن در شهرهای جدید و با مشارکت بخش خصوصی، ۱۰۰ هزار واحد در مناطق بافت فرسوده و توسط شرکت بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه