English

بیژن زنگنه؛

وزارت نفت از تولید ورق ها فولادی خاص حمایت می کند

وزیرنفت گفت:از تولیدکنندگان و صنعتگرانی که برای اتمام پروژه گوره جاسک در سال ۱۴٠٠ عزم خود را جزم کرده اند حمایت می کنیم و تا اتمام پروژه ورق ترش و شیرین تولید شده، خریداری می شود.

وزارت نفت از تولید ورق ها فولادی خاص حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت در سفر به استان خوزستان و نشست با مدیران فولاد اکسین ضمن اعلام حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگرانی که عزم خود را برای اتمام پروژه گوره جاسک در سال ۱۴٠٠ جزم کرده اند، گفت: باعث افتخار ماست که متخصصین و جوانان توانستند صنعت نفت را در شرایط تحریمی از وارد کردن ورق های مورد نیاز نجات دهند.

بیژن زنگنه با بیان اینکه پروژه گوره جاسک الویت وزارت نفت است، افزود: تا اتمام پروژه هرچه ورق ترش و شیرین در فولاد اکسین تولید شود آنها را وزارت نفت خریداری می شود.

بعد از ارائه توضیحات وزیر نفت، مدیران نفت و فولاد از خط تولید فولاد اکسین خوزستان بازدید گسترده بعمل آورده و بخشهای مختلف آن را مورد کاوش قرار دادند و سپس فاز دوم آزمایشگاه خوردگی فولاد اکسین  که نقش اساسی در پیش بردن پروژه گوره جاسک دارد افتتاح شد. همچنین در این نشست هم اندیشی مدیران صنعت نفت و صنعت فولاد کشور مسائل مهمی را پیرامون همکاری بیشتر در خصوص افزایش تولید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال رونق تولید داخلی معرفی شده است،  مطرح کردند.

ابراهیمی نیز باارائه گزارشی از عملکرد یکساله ازتولید و صادرات،  گفت: در ۱٠ سال گذشته  تولید ورقهای ساختمانی در دستور کار بود که بهره کمی را به همراه داشت، اما این کارخانه یونیک به لطف پروژه گوره جاسک و اعتماد وزیر نفت توانست  رکورد ده ساله تولید و صادرات را بشکند و برای اولین در ایران ورقهای مورد نیاز صنعت نفت را تولید کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه