English

محمدعلی دهقان دهنوی؛

پیش بینی تسهیلات ریالی و ارزی برای توسعه صادرات

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:وزارت اقتصاد آماده است که در شکل گیری سرمایه گذاری و اجرای پروژه ها مناسب در چهارچوب کارگروه اقتصاد مقاومتی کمک کند. همچنین در زمینه حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی می تواند همکاری داشته باشد که شامل تسهیلات ریالی و تسهیلات ارزی است که در لایحه بودجه 99 پیش بینی شده است.

پیش بینی تسهیلات ریالی و ارزی برای توسعه صادرات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون وزیر اقتصاد در همایش و نمایشگاه مناطق آزاد، ویژه و توسعه همکاری با کشورهای همسایه با اشاره به اینکه توافقنامه ایران با اتحادیه اوراسیا هنوز به طور کامل شناخته نشده است، گفت: پیمان های منطقه ای در سال های اخیر اهمیت ویژه ای پیدا کرده است که بر نخستین بار بعد از انقلاب با کشورهایی به صورت موقت تجارت آزاد را توافق کرده است.

محمدعلی دهقان دهنوی با بیان اینکه هدفگذاری ما در توافقنامه اوراسیا در مسیر رسیدن به حداکثر همکاری است، اظهار کرد: اتحادیه اقتصادی منجر به توسعه تجارت، سرمایه گذاری و حتی کاهش قیمت کالا برای مصرف کننده ها می شود.

او با تاکید بر اینکه 70 درصد تجارت دنیا در قالب اتحادیه ها است که ایران تاکنون هیچ عضویتی در اتحادیه نداشته است، گفت: تجارت دوجانبه بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا به فرصت های جدید سرمایه گذاری و در نهایت ایجاد اشتغال کمک می کند.

او با تاکید بر اینکه ورود به اتحادیه اوراسیا تمرینی برای رقابت پذیری بخش تولید است، اظهار کرد: وزارت اقتصاد آماده است که در شکل گیری سرمایه گذاری و اجرای پروژه ها مناسب در چهارچوب کارگروه اقتصاد مقاومتی کمک کند. همچنین در زمینه حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی می تواند همکاری داشته باشد که شامل تسهیلات ریالی و تسهیلات ارزی است که در لایحه بودجه 99 پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه