English

مردم به هر کد دستوری اعتماد نکنند

شرکت همراه اول اعلام کرده است کدهای دستوری برای فعال‌سازی بسته های اینترنتی تنها از طریق درگاه های این شرکت اطلاع رسانی می شود و مردم از فعال‌سازی کدهای دستوری در شبکه های اجتماعی خودداری کنند.

مردم به هر کد دستوری اعتماد نکنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در ماه های اخیر برخی صفحات شبکه های مجازی با انتشار کدهای دستوری خاصی موجب آزار مشترکان تلفن همراه شده اند، چرا که با اتصال برخی عناوین به پیام های شیطنت آمیز خود نظیر «کد دستوری مربوط به اینترنت 70 گیگابایت رایگان» فضای احساسی جامعه را درگیر پیام خود کرده و نهایتا منجر به واکنش مشترکان تلفن همراه نسبت به این پیام ها می شوند که نتیجتا هزینه گزافی را به آنان تحمیل می کند. 

از این رو همواره اپراتورهای تلفن همراه برای جلوگیری از ضرر مشترکان و ایجاد فضای امن بین دو طرف اعلام کرده اند که اطلاعات مربوط به فعال‌سازی بسته های یا کدهای دستوری ارائه خدمات را تنها از طریق درگاه های رسمی اپراتورهای ارتباطی دریافت کنند و تنها به اطلاعاتی که صفحات شبکه های مجازی ارائه می دهند، اکتفا نکنند.

هرچند برخی از مشترکان تنها با شنیدن مطلبی درباره سرویس های اپراتورها در توییتر یا اینستاگرام و ... همین موضوع را به صورت عمومی اطلاع رسانی می کنند و در نهایت زمینه آسیب بیشتر مشترکان را به وجود می آورند؛ از این رو مشترکان نباید به کدهای دستوری اعلام شده خارج از درگاه ها اعتماد کنند و همچنین باید از بازنشر این مطالب نیز جدا خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه