English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

استقبال همراه اول از جوانان با سیم کارت های دائمی

اپراتور اول در راستای حمایت از جوانان، سیم کارت های دائمی با 50 درصد تحفیف ارائه می دهد که بسته اینترنت ۱۰ گیگابایتی ۱ ماهه علاوه بر سایر امتیازات سیم کارت های دائمی برای آن فعال است.

استقبال همراه اول از جوانان با سیم کارت های دائمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در حال حاضر حمایت از طرح های استارت آپی و دانش بنیان در راستای رونق اقتصاد داخلی مورد توجه مسئولان قرار گرفته است، از این رو تلاش شرکت های بزرگ حمایت از همین ایده های نوی جوانان برای بسترسازی و دستیابی به اهداف بلندمدت است. 

اما شاید پیش از هر نوع حمایت مستقیمی، جوانان نیازمند حمایت‌های معنوی و مبتنی بر احترام از سمت جامعه هستند و بر همین مبنا اپراتور اول از ۱۶ دی ماه سال ۹۸ برای جوانان ۱۸ تا ۲۵ سالی که تاکنون سیم کارت دائمی همراه اول به نامشان نبوده، سیم کارت دائمی همراه اول با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۸۰ هزار تومان در نظر گرفته که بسته اینترنت ۱۰ گیگابایتی ۱ ماهه نیز به عنوان هدیه برای آن در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه در جامعه یک تفکر وجود دارد که بیشتر افرادی که دارای سیم‌کارت دائمی هستند، از شرایط اقتصادی مناسب تری برخوردار هستند، همراه اول در نظر دارد با در اختیار قرار دادن این سیم کارت ها زمینه اعتباربخشی با قیمت مناسب به این قشر را فراهم آورد.

مزایای طرح فروش سیم کارت دائمی جوانان این است که جوانان ضمن اینکه می توانند از تخفیف قیمت سیم‌کارت بهره مند شوند، از بسته خوش آمد اینترنت ۱۰ گیگابایتی یک‌ماهه به علاوه بسته های خوش آمد فعلی سیم‌کارت دائمی استفاده کنند. 

بنابراین متقاضیان 18 تا 25 ساله می توانند با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های همراه اول و ارائه کارت ملی، سیم کارت مورد نظر را با 50 درصد تخفیف دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تاکنون 18 میلیون 422 هزار سیم کارت دائمی توسط همراه اول عرضه شده و این اپراتور به عنوان اولین اپراتور کشور و بزرگترین اپراتور خاورمیانه شناخته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه