English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

تسهیل گری در ارائه تسهیلات مناسب بانکی برای تولید

رکود ناشی از تحریم بسیاری از کسب و کارها را با مشکل کمبود نقدینگی مواجه کرده، از این رو بانک ایران‌زمین با ارائه طرح هایی زمین آسان سازی اعطای تسهیلات، سود معوقات بانکی را نیز بخشیده است.

تسهیل گری در ارائه تسهیلات مناسب بانکی برای تولید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در حال حاضر یکی از مسائلی که چرخه اقتصادی را با رکود همراه کرده موضوع کاهش نقدینگی واحدهای کسب و کاری است، از این رو بانک ها می توانند با ارائه تسهیلات مناسب به رونق بخش اقتصادی کشور کمک کنند، در همین راستا بانک ایران‌زمین برای پاسخگویی به خواسته ‌های اقشار مختلف جامعه و به ویژه بخش مولد، تامین نیازهای تسهیلاتی را که با شرایطی آسان فراهم کرده است. در واقع این بانک امکان دریافت تسهیلات یکتا را با شرایطی آسان و به میزان مورد نظر مشتریان را تا سقف 500 میلیون ریال را به وجود آورده است.این طرح تسهیلات بر پایه معدل موجودی سپرده مشتری در دوره زمانی دلخواه 4 تا 10 ماهه و با توجه به نقدینگی مورد نیاز، با مدت باز پرداخت متنوع، ارائه شد است. بر همین مبنا مشتریان بانک ایران‌زمین می توانید به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه و نسبت به بازگشایی حساب تسهیلاتی یکتا اقدام کنند. در این مرحله، با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم در اختیارتان مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین برای بهره‌مندی از این طرح، امکان پیوستن به خانواده بزرگ بانک ایران‌زمین وجود دارد.

پیش از این هادی قدیمی معاون عملیات بانکی بانک ایران‌زمین با بیان اینکه فاصله گرفتن از تمرکز بر نرخ سود یکی از مهم‌ترین سیاست های مهم بانک گفت: ریسک خروج منابع با جذب منابع خرد کاهش می‌یابد و به دنبال آن قیمت تمام شده پول در شعب به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد، از این رو زمینه تدوین سیاست های اعتباری و طرح های تسهیلاتی جذاب را برای مشتریان در راستای رونق تولید فراهم می سازد. همچنین تدوین بسته های مختلف و متنوع برای مشتریان در راستای حمایت از رونق تولید و سیاست های کلان تعیین شده است و اقداماتی به سوی بانکداری دیجیتال در حال حرکت است که این اقدام می تواند به رشد و توسعه کشور کمک شایانی کند.

همچنین این بانک به منظور ترغیب و تشویق و در راستای ایجاد شرایط مساعد و اعطای مشوق به مشتریان بدهکار، طرح جدید بخشودگی جرائم تاخیر تادیه را راه‌اندازی کرد. در واقع در راستای همکاری در حل مشکل مشتریان بدهکار از ابتدای دی ماه تا 28 اسفند 98 طرح جدید بخشودگی جرائم تاخیر تادیه را راه‌اندازی کرده است.

یک عضو خانه صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه در حال حاضر موضوع سرمایه در گردش از اهمیت بالایی برای اقتصاد کشور برخوردار است، گفت: برخی از کسب و کارهای کوچک متاثر از رکود موجود در اقتصاد و کاهش فروش محصول و خدماتشان با کاهش سرمایه در گردش مواجه شده‌اند، از این رو توان تولید آن‌ها کاهش یافته است، حال در چنین شرایط حمایت های تسهیلاتی می تواند جریان دوباره خون در شاهرگ های حیاطی کسب و کار آن‌ها باشد.

آرمان خالقی با بیان اینکه ارائه تسهیلات با شرایط مناسب می تواند به توسعه بخش های مولد نیز کمک کند، افزود: برخی از بانک ها در راستای اعطای تسهیلات جدید به مشتریان خود معوقات سود تسهیلات قبلی آن‌ها که کمتر از 100 میلیون تومان تسهیلات اخذ کرده‌اند بخشیده‌اند این اقدام می تواند مانع از افزایش بدهکاران کسب‌وکارهای خرد باشد و گامی در مسیر حمایت از تولید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در دو سال گذشته بسیاری از واحدهای تولیدی ظرفیت تولید خود را کاهش داده‌اند، زیرا به دنبال کاهش فروش محصولات میزان سرمایه در گرش آن‌ها نیز کاهش یافته و همین موضوع چرخه تامین مواد اولیه آن را با نقصان مواجه کرده است در چنین شرایطی برخی از بانک‌ها با ارائه تسهیلات مناسب و همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید، زمینه بخشش سود معوقات بانکی مشتریان را فراهم کرده‌اند، همچنین با فراهم کردن روش های آسان ارائه تسهیلات به مشتریان را راحت تر کرده‌اند تا از این طریق ضمن افزایش سرعت ارائه خدمات حمایت های لازم را از مشتریان خود داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه