English

محمد اسلامی؛

فرودگاه بین المللی در شان مردم نداریم

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر ما فرودگاه بین المللی و در خور شان مردم نداریم، از این رو وقتی که با چند ترمینال نمی توانیم ترانزیت بین المللی ایجاد کنیم سهم این بخش در بازار جهانی به ایران نمی رسد، از این رو باید فرودگاه بین المللی ایجاد کرد.

فرودگاه بین المللی در شان مردم نداریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مراسم تکریم علی رستمی مدیر عامل سابق شرکت شهر فرودگاهی و معارفه محمد مهدی کربلایی به عنوان مدیرعامل جدید برگزار شد، پیش از این کربلایی مدیر عامل سازمان اتکا بوده است.

تکریم و معارفه مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم ضمن اشاره به اینکه  در شهر فرودگاهی سه کارکرد دارد، گفت: فرودگاه، طرح توسعه و منطقه آزاد در شهر فرودگاهی می توانند ظرفیت بالایی را ایجاد کنند که کسب و کارهای اینجا مکملی برای ترانزیت کالا در این منطقه باشد.

محمد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر ما فرودگاه بین المللی و در خور شان کشور نداریم، افزود: وقتی که با چند ترمینال نمی توانیم ترانزیت بین المللی ایجاد کنیم سهم این بخش در بازار جهانی به ایران نمی رسد، از این رو باید فرودگاه بین المللی ایجاد کرد.

او با تاکید بر اینکه سرمایه های انسانی خوبی در شهر فرودگاهی ایجاد شده است، گفت: همچنین در زمینه رونق کسب و کارهای جدید در این مقطع اقدام کنیم.

اسلامی با اشاره به اینکه آقای کربلایی به عنوان مدیرعامل جدید شهر فرودگاهی سابقه طولانی در صنعت هوایی کشور دارد، تصریح کرد: امیدواریم که برنامه توسعه مناسبی در شهر فرودگاهی ارائه شود تا به اهداف خود دست پیدا کنیم، از سوی دیگر نباید اهداف شهر فرودگاهی را کوچک قلمداد کرد تا در این جنگ اقتصادی محیط امنی برای سرمایه گذاری فراهم شود.

تکریم و معارفه مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه