English

نظارت ویژه برای کنترل بیشتر بازار تهران در آستانه شب یلدا

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران، از نظارت ویژه برای کنترل بیشتر بازار استان در آستانه شب یلدا خبر داد.

نظارت ویژه برای کنترل بیشتر بازار تهران در آستانه شب یلدا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان صمت استان تهران، عزیزاله افضلی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران، از نظارت ویژه برای کنترل بیشتر بازار استان در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: در آستانه شب یلدا و افزایش تقاضای عمومی برای خرید مایحتاج مربوطه، طرح نظارتی، به مدت سه روز از ۲۸ تا ۳۰ آذر اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح با هدف کنترل قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی در بازار عرضه کالاهای پر مصرف ویژه شب یلدا و همچنین برای احقاق حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی عوامل سودجو در بازار با همکاری تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تهران در مراکز فروش آجیل و خشکبار، میوه فروشی و شیرینی فروشی‌ها انجام خواهد شد.

کاهش 20 تا 100 درصدی قیمت آجیل شب یلدا نسبت به سال 97

افضلی تصریح کرد: در این طرح گروه های بازرسی شامل بازرسان سازمان صمت استان تهران و تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تهران در قالب گشت‌های مشترک در نوبت های صبح و عصر با حضور مستمر در سطح شهر تهران از واحدهای صنفی شامل واحدهای عرضه، انواع گوشت و مرغ، انواع شیرینی، آجیل و تنقلات و میوه بر روند عرضه کالاهای مورد نیاز مردم نظارت می‌کنند.

وی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و تقلب مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسان این اداره برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه