English

«تله‌کام پلاس» با حضور ایرانسل افتتاح می‌شود

ایرانسل با آخرین محصولات و خدمات خود به نمایشگاه «تله‌کام پلاس» می‌رود.

«تله‌کام پلاس» با حضور ایرانسل افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی ( ایران تله‌کام 2019)، امسال در بیستمین دوره خود، با عنوان «تله‌کام پلاس»، از روز سه‌شنبه 26 آذر ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل در سالن 38Bپذیرای علاقه‌مندان است.

آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی، ارائه خدمات اینترنت پر سرعت همراه، معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه و پاسخگویی به پرسش‌ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان، از جمله بخش‌های مختلف غرفه ایرانسل در نمایشگاه «تله‌کام پلاس» است.

ایرانسل با ارائه سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، WiFiسازمانی، خدمات ابری و خدمات شهر هوشمند، آخرین دستاوردهای راهکارهای سازمانی خود در حوزه اینترنت اشیا را به نمایش می‌گذارد و در میزهای مختلف به پاسخگویی به پرسش‌های مشترکان در حوزه اینترنت پرسرعت نسل‌های سه و چهار (3G و 4G)، همین‌طور ارائه خدمات به مشترکانی که قصد تعویض سیم‌کارت خود به نسل‌های بالاتر را دارند و نیز معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه می‌پردازد.

«تله‌کام پلاس» از روز سه‌شنبه 26 تا جمعه 29 آذر ماه 1398، از ساعت 9 صبح تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل در سالن 38Bپذیرای علاقمندان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه