English

علی رستمی؛

دستگاه های نظارتی در فرودگاه حق بی احترامی به مسافران ندارند

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: در حال حاضر دستگاه هایی وظیفه نظارت دارند، این سازمان ها اگرچه وظیفه خود را باید به درستی انجام دهند اما حق بی احترامی ندارند، البته مردم نیز نسبت به محدودیت های گمرکی کالاهای ورودی آگاهی چندانی ندارند.

دستگاه های نظارتی در فرودگاه حق بی احترامی به مسافران ندارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل در نشست خبری با رسانه رسانه ضمن بیان اینکه در برنامه 30 ساله باید براساس طرح اجرایی فاز توسعه انجام شود، گفت: فرودگاه سلام یکی از پروژه های فاز نخست طرح اجرایی بود که در حال حاضر 7 پرواز از این فرودگاه انجام می شود و به دنبال این هستیم از سال آینده در هر ساعت یک پرواز انجام شود.

علی رستمی با بیان اینکه همکاری برای ثبت شرکت و فراهم سازی زیرساخت منطقه آزاد اقتصادی انجام شده است، افزود: در حال حاضر شاهد ترخیص کالا از شهر فرودگاهی هستیم و تجار می توانند در این فرودگاه ترخیص کالا داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه در یکسال گذشته موضوع هوشمند سازی شهر فرودگاهی را دنبال کرده ایم، اظهار کرد: در چند ماه آینده بخش نهایی هوشمند سازی سامانه بهره برداری می شود.

رستمی با تاکید بر اینکه  تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار ما قرار دارد، اظهار کرد: در شرایط کنونی 9 میلیون مسافر تاکنون جابجا شده و در بخش بار نیز 120 میلیون تن بار جابجایی است.

او با تاکید بر اینکه 430 هزار دلار کالا وارد انبار شهر فرودگاهی شده است، اظهار کرد: تا دو ماه پیش همچنین ظرفیتی وجود نداشت و این موضوع پس از راه اندازی ترمینال سلام محقق شده است.

رستمی درباره دلایل بی احترامی گمرک در شهر فرودگاهی گفت: در حال حاضر دستگاه هایی وظیفه نظارت دارند، این سازمان ها اگرچه وظیفه خود را باید به درستی انجام دهند اما حق بی احترامی ندارند، البته مردم نیز نسبت به محدودیت های گمرکی کالاهای ورودی آگاهی چندانی ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه