English

مدیرعامل ایمیدرو خبر داد:

حمایت از "طرح نورد گرم ۲" شرکت فولاد مبارکه

مدیرعامل ایمیدرو گفت: ایمیدرو از اجرای "طرح نورد گرم 2 " شرکت فولاد مبارکه اصفهان حمایت می کند.

حمایت از "طرح نورد گرم 2"  شرکت فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، خداد غریب پور در نخستین گردهمایی مدیران ایمیدرو در اصفهان گفت: در ایمیدرو صد در صد از اجرای طرح نورد گرم  2حمایت می شودو  اجرای این طرح، برای فولادمبارکه همانند خرید معدن حیاتی است.

وی دولت را در هر شرایطی حامی اجرای این طرح دانست و گفت: امیدواریم سال آینده در اجرای نوردگرم ۲ قدم های مثبتی برداشته شده باشد.

وی افزود: به منظور حمایت مالی از شرکت فولادمبارکه در اجرای طرح های توسعه ، ایمیدرو سود سهام خود را در اختیار فولادمبارکه قرار می دهد.

خداداد غریب پور گفت: با واگذاری ستاد تنظیم زنجیره فولاد به ایمیدرو، شاهد توازن در این زنجیره خواهیم بو د و توسعه ها در  تمامی واحدها بر اساس منافع جمعی برنامه ریزی خواهد شد.

وی افزود: فولادمبارکه می تواند الگو و سمبل بومی سازی فناوری، ماشین آلات و قطعات باشد تا دیگر صنایع هم بتوانند از این امکان استفاده کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و  مدیرعامل ایمیدرو گفت: فولادمبارکه می تواند فرآیند بومی سازی را از طرح به پروسه تبدیل کند تا فرهنگ بومی سازی شده در فولادمبارکه به جریان دائمی تبدیل شود.

غریب پور با اشاره به اینکه مبارکه پروژه نورد گرم ۲ را پیش رو دارد، تاکید کرد: ایمیدرو به همراه وزارت صنعت معدن و تجارت با رعایت همه جوانب امر، از اجرای طرح نورد گرم ۲ شرکت فولاد مبارکه حمایت می کند و این طرح در مهلت مقرر اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل ایمیدرو با بیان اینکه مبارکه باید طرح های توسعه، به ویژه در بخش سنگ آهن تعریف کند، اکتشاف، ایجاد و توسعه زیربناها و تامین مالی را از اولویت های ایمیدرو طی امسال خواند و گفت: سرمایه صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی امسال تا ۳۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت و طی سال آتی این رقم تا ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش می یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه