English

برای چهارمین سال متوالی؛

شرکت فولاد مبارکه تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را کسب کرد

درهجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شرکت فولاد مبارکه برای چهارمین سال متوالی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را کسب کرد.

شرکت فولاد مبارکه تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان مدیرعامل فولاد مبارکه در هجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان پس از کسب بالاترین تندیس این همایش گفت: تمام توان خود را برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به کار بسته‌ایم.

حمیدرضا عظیمیان تأکید کرد: در فولاد مبارکه چندین طرح و سیستم برای تسریع ارسال سفارش مشتریان و تسهیل فرایند امور مصرف‌کنندگان، طراحی و به کار گرفته شده است تا بتوانیم سهم خود را در احترام و پاسداری از حقوق مصرف‌کنندگان به‌طور کامل ایفا کنیم.

وی همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را کارآمد توصیف کرد و افزود: نتیجۀ این ارزیابی‌ها باعث می‌شود شرکت‌ها و بنگاه‌ها از وضعیت عملکرد خود در زمینۀ احترام به حقوق مصرف‌کنندگان و رضایتمندی آنان مطلع شوند. نکتۀ مهم در این خصوص، ارزش‌گذاری تولیدکنندگان بر حمایت از مصرف‌کنندگان، در کنار توسعه و افزایش تولید، با به‌کارگیری روش‌های مختلف است.

عظیمیان تصریح کرد: همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و همایش‌هایی از این دست می‌تواند مایۀ دلگرمی و تشویق  شرکت‌ها و بنگاه‌های خرد و کلانی باشد که علی‌رغم مشکلات کنونی، هم به رونق تولید و اقتصاد داخلی کمک می‌کنند و هم خروجی استاندارد و مناسبی را برای رضایتمندی مصرف‌کنندگان خود ارائه می‌دهند.

مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: استراتژی مشتری‌مداری و خط‌مشی و سیاست تکریم مشتریان، موجب شده فولاد مبارکه همواره فراتر از الزامات و استانداردها گام بردارد. روند رو‌به‌رشد نتایج نظرسنجی مشتریان که از سال 80 آغازشده نشان می‌دهد که اقدامات صورت‌گرفته باعث افزایش قابل‌توجه سطح رضایتمندی آنان در این دوره شده است.

وی دربارۀ خدماتی که فولاد مبارکه برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد گفت: این شرکت در تنظیم و ارائۀ خدمات با استفاده از پیگیری و نظارت از راه دور مشتریان بر پایۀ CRM (Customer Relationship Management) موفقیت‌های چشم‌گیری داشته است؛ به‌نحوی‌که مشتریان از طریق اینترنت و سایت فولاد مبارکه می‌توانند عملیات فروش را با تمام جزئیات پیگیری کنند و بر آن نظارت داشته باشند.

عظیمیان در ادامه افزود: همچنین برای رضایت مصرف‌کنندگان و حمایت هرچه بیشتر آنان، شرکت فولاد مبارکه طرح ارائۀ خدمات فنی قبل از فروش را راه‌اندازی کرده است تا بتواند ضمن بررسی درخواست‌های مشتریان و ارزیابی و شناخت نیازها و انتظارات واقعی آنان، هم اطلاعات فنی-متالورژیکی مناسبی در مورد خواص و کاربردهای محصولات خود و اطلاعات فنی مثل محدوده‌های کیفی و ابعادی محصول، استانداردها و تلرانس‌های کیفی، روش‌های بسته‌بندی و بازرسی و صدور گواهینامه کیفیت ارائه دهد و هم مشخصه‌های سفارش را کنترل و پارامترهای سفارش را نهایی کند.

مدیرعامل فولاد مبارکه از ایجاد مراکز فروش متعدد در سراسر کشور از سوی فولاد مبارکه به‌عنوان چرخه‌ای برای توزیع عادلانۀ محصولات فولاد مبارکه یاد و تصریح کرد: رسالت این مراکز خدماتی توزیع عادلانۀ محصولات گروه فولاد مبارکه به مشتریان خرد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه