English

معاون اول اتاق بازرگانی سلیمانیه؛

کمیته مشترکی برای بررسی کیفیت کالاهای ایرانی تشکیل شود

یاسین رحیم فرج گفت: در راستای تحقق اهداف مشترک ایران و اقلیم کردستان، کمیته مشترکی برای بررسی کیفیت کالاهای ایرانی تشکیل شود و رویکرد صوری نداشته باشد و مسائل و مشکلات این بخش را حل کند و وارد جریان قضائی نشود که زمانبر است.

کمیته مشترکی برای بررسی کیفیت کالاهای ایرانی تشکیل شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون اول اتاق بازرگانی سلیمانیه در نشست تجاری ایران و اقلیم کردستان با اشاره به اینکه از سال 1991 روابط تجاری بین عراق و ایران از استان سلیمانیه آغاز شد، اظهار کرد: مرزهای پرویرخان و باشمخاخ گلوگاه شناخت کالاهای ایرانی در عراق بوده است.

یاسین رحیم فرج با بیان اینکه اتاق بازرگانی سلیمانیه در سال های اخیر بیشتر روابط پروتکلی با اتاق بازرگانی ایران داشته است، افزود: تلاش ما این است که روابط طولانی و مستحکمی با اتاق بازرگانی ایران داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه ایران همواره در اولویت اقلیم کردستان قرار داشته است، تصریح کرد: وقتی روابط ناسالمی از سوی شرکت های ایرانی با تجار اقلیم کردستان به وجود بیاید ما مجبور خواهیم بود دست به انتخاب های دیگری دست بزنیم، در راستای تحقق اهداف مشترک کمیته مشترکی برای بررسی کیفیت کالاهای ایرانی تشکیل شود و رویکرد صوری نداشته باشد و مسائل و مشکلات این بخش را حل کند و وارد جریان قضائی نشود که زمانبر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه