English

محمد اسلامی؛

ده شهر نیازمند افزایش ظرفیت مسکن اقدام ملی

وزیر راه و شهرسازی گفت: در ده شهر از استان های که اقدام ملی مسکن انجام شده نیازمند افزایش ظرفیت هستیم، زیرا تعداد متقاضیان بیشتر بوده، هرچند در برخی دیگر از استان ها متقاضیان کمتر از تعداد واحدها اعلامی بوده است.

ده شهر نیازمند افزایش ظرفیت مسکن اقدام ملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر راه و شهرسازی در نشست امضای تفاهمنامه حوزه مسکن بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش گفت: این طرح برای نخستین بار است که به صورت منسجم اجرا می شود که در مدت 3 سال به 170 معلم مسکن تعلق می گیرد.

محمد اسلامی با بیان اینکه معلمانی که تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند در اولویت قرار خواهند داشت، افزود: براساس اولویت ها تا پایان سه سال به همه 170 هزار معلم مسکن تعلق می گیرد.

او با تاکید بر اینکه الگوی مسکن فرهنگیان را دوباره توسعه خواهیم داد، اظهار کرد: آن دسته از تعاونی های مسکونی که در وزارت آموزش و پرورش تاکنون فعالیت داشته اند و مشکلی ندارد با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش از ظرفیت آنها استفاده خواهیم کرد.

اسلامی با اشاره به اینکه بخشی از این 170 هزار واحد در استان ها طبق ثبت نام انجام شده جزو طرح 400 هزار واحد اضاه خواهند شد و در مابقی استان ها ظرفیت جدید تعریف می شود، گفت: پیش بینی می شود بخش عمده ای از این 170 هزار واحد در درون طرح 400 هزار واحد جای بگیرند.

او با تاکید بر در ده شهر از استان های که اقدام ملی مسکن انجام شده نیازمند افزایش ظرفیت هستند، گفت: در برخی دیگر از استان ها متقاضیان کمتر از تعداد واحدها اعلامی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه