English

فروش صکوک اجاره ای ۳ هزار میلیارد ریالی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، صکوک اجاره ای ۳ هزار میلیارد ریالی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در تالار بورس کیش عرضه و در ٣٠ ثانیه به فروش رسید.

فروش صکوک اجاره ای ۳ هزار میلیارد ریالی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، دارایی مبنای انتشار این اوراق یک باب ملک ویلایی با کاربری مسکونی است که توسط شرکت واسط مالی دی سوم از شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش خریداری شده و سپس به صورت اجاره به شرط تملیک به آن شرکت واگذار می شود.
این اوراق ۴ ساله و با نرخ اجاره بهای ۱۸ درصد است که این اجاره بها هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می شود.
ناشر این اوراق شرکت واسط مالی دی سوم (بامسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق شرکت فرابورس ایران انجام شد.
ضامن این اوراق بانک مسکن بوده و بازارگردان و متعهد پذیره نویس آن شرکت تامین سرمایه بانک مسکن و عامل فروش این اوراق شرکت کارگزاری بانک مسکن است.
گفتنی است؛ مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور ، امروز دوشنبه (20 آبان ماه) به منظور بازدید و حضور در مراسم روز کیش به این جزیره سفر کرد.
محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، اجتماعی و صنایع خلاق، مجید صفدری معاون توسعه مدیریت، محمود منزوی زاده مشاور و مدیرکل حوزه و هانی صباغان مدیر سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وی را در این سفر همراهی می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه