English

محسن طرز طلب به موج خبر داد:

۱۲۲۰ مگاوات ظرفیت نیروگاهی واگذار می شود

مدیر شرکت مادر تخصصی برق حرارتی گفت: 1220 مگاوات از ظرفیت نیروگاهی که شامل 8 نیروگاه بزرگ است به سازمان خصوصی سازی معرفی شده و موقتا از این نیروگاه ها استفاده می شود و به محض اینکه خریداری برای آنها پیدا شود در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار می گیرد.

1220 مگاوات ظرفیت نیروگاهی واگذار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی برق در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج درباره اینکه در حال حاضر تعدادی از نیروگاه های موجود در کشور در آستانه بازنشستگی هستند و چه میزان از این نیروگاه ها در دستور کار واگذاری قرار دارند، گفت: طبق قانون ما باید 20 درصد از ظرفیت نیروگاه های کشور در اختیار ما قرار داشته باشد، از این رو 1220 مگاوات از ظرفیت نیروگاهی که شامل 8 نیروگاه بزرگ است به سازمان خصوصی سازی معرفی شده و موقتا از این نیروگاه ها استفاده می شود و به محض اینکه خریداری برای آنها پیدا شود در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار می گیرد.

محسن طرز طلب با بیان اینکه پروژه پست نیروگاه ری تا یک ماه آینده آغاز می شود، افزود: یکی از برنامه های ما برای اجرای این پروژه استفاده از تهاتر با نفت بود و نامه نگاری  لازم برای اجرای آن انجام شده است و اگر تهاتر اجرای پروژه نیروگاه ری با نفت انجام نشود به دنبال راه های دیگری خواهیم بود.

او با تاکید بر اینکه بیشتر نیروگاه های موجود در کشور فرسوده هستند، اظهار کرد: در راستای نوسازی برخی از نیروگاه های موجود در تهران تاکنون 2 مناقصه برگزار کرده ایم. 

طرز طلب با بیان اینکه موضوع نوسازی نیروگاه رامین برای تامین مالی به دولت روسیه پیشنهاد شده بود، اظهار کرد: در حال حاضر دولت روسیه با تامین وام برای بازسازی این نیروگاه موافقت کرده که به زودی اعتبار 350 میلیون یورویی این کشور برای نوسازی نیروگاه پرداخت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه