English

موج پیگیری کرد؛

ماجرای سهمیه بندی بنزین شایعه یا واقعیت؟/احتمال نقص فنی در برخی کارت های سوخت

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ضمن تکذیب اجرای سهمیه بندی اعلام کرد: این شرکت به عنوان مجری طرح کارت سوخت تاکنون نه تنها ابلاغیه ای از نهادهای سیاست گذار درباره میزان سهمیه کارت سوخت دریافت نکرده بلکه هیچگونه اطلاعات درباره زمان اجرای سهمیه بندی جدید کارت سوخت ندارد.

ماجرای سهمیه بندی بنزین شایعه یا واقعیت؟/احتمال نقص فنی در برخی کارت های سوخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، امروز چند تن از کاربران در شبکه های اجتماعی پیامی را منتشر کرده‌اند که در مراجعه به پمپ بنزین مطلع شده‌اند که کارت سوخت آن‌ها فعال نیست و پس از تماس با شماره ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی (09627) در پاسخ به نقص موجود اعلام شده که سهمیه کارت سوخت ماهیانه 200 لیتر شده است.

خبرنگار خبرگزاری موج این موضوع را از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پیگیری کرد و آن ها ضمن تکذیب این خبر اعلام کردند: این شرکت به عنوان مجری طرح کارت سوخت تاکنون نه تنها ابلاغیه ای از نهادهای سیاست گذار درباره میزان سهمیه کارت سوخت دریافت نکرده، هیچگونه اطلاعات درباره زمان اجرای سهمیه بندی جدید کارت سوخت نیز ندارد و در حال حاضر نیز پیگیر موضوع مشکل کارت سوخت چند نفری که با این شرکت تماس گرفته اند هست و ممکن است یک نقص فنی باشد که به محض آگاهی از جزئیات مشکل اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش موج، روز گذشته نیز علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه یک برنامه اقتصادی اعلام کرد موضوع سهیمه بندی سوخت با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی اقشار متوسط و ضعیف استوار خواهد بود و بر مبنای آن یارانه سوختی اقشار پر درآمد برطرف می شود.

از این رو به نظر می رسد دولت قصد دارد در لایحه بودجه سال 99 وضعیت یارانه های پرداختی به صورت نقدی و سختی را مشخص کند و از این طریق انطباق بیشتری بین درآمدها و هزینه های دولت به وجود بیاورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی