English

احسان اثنی عشری؛

بیمارستان ها بجای مقاوم سازی، تاب آور شوند

مسئول ظرفیت سازی و آموزش پروژه بهتاب برنامه اسکان بشر سازمان ملل گفت: در شرایط کنونی در بیمارستان ها باید از مقاوم سازی به سمت تاب آوری حرکت کند و مسائل اجتماعی نیز در نظر گرفته شود.

بیمارستان ها بجای مقاوم سازی، تاب آور شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مسئول ظرفیت سازی و آموزش پروژه بهتاب برنامه اسکان بشر سازمان ملل در نخستین کنفرانس بین المللی تاب آوری بیمارستان ها و مراکز حیاتی کشور که صبح امروز با حضور مسئولانی از وزارت مسکن و شهرسازی و وزارت بهداشت و نمایندگانی از نهادهای بین المللی در مرکز تحقیقات راه، ساختمان و شهرسازی برگذار شد، گفت: ما تجربیات تلخی در مواجه با سوانحه داشتیم و نشان داد که مراکز درمانی و حیاتی کشور در مقابل سیل و زلزله آسیب پذیر هستند به همین دلیل اجرای طرح تاب آوری در بیمارستان ها مورد توجه قرار گرفته است.

احسان اثنی عشری با بیان اینکه تغییر نگرش نسبت به عدم تاب آوری بیمارستان ها یکی از نگرش های مورد نظر کنفرانس تاب آوری بیمارستان ها است، افزود: در شرایط کنونی باید از سمت مقاوم سازی به تاب آوری تغییر کند و مسائل اجتماعی نیز در نظر گرفته شود.

او با تاکید بر اینکه برنامه بشر سازمان ملل که با حمایت مالی دولت ژاپن آغاز شده است، تصریح کرد: در کنار مسائل فنی، موضوع آموزش نیروی انسانی اهمیت بالایی دارد و در وزارت بهداشت و سایر ارگان ها کلید خورده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه