English

مهدی عبوری در پاسخ به موج؛

نمایشگاه نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس هر ساله تکرار نخواهد شد

معاون توسعه مدیریت منابع گفت: در چهل سال گذشته در معرفی نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس قصور شده و برگزاری نخستین دوره همایش و نمایشگاه نقش این وزارتخانه در جنگ با هدف بسترسازی برای برگزاری نمایشگاه دائمی آن در باغ موزه ملی دفاع مقدس است.

نمایشگاه نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس  هر ساله تکرار نخواهد شد

معاون توسعه مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره ضرورت برگزاری همایش و نمایشگاه تخصصی تبین نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس، گفت: یکی از  وظایف ما ترویج ایثار و دستاوردهای دفاع مقدس است و قرار نیست همایش و نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس هر ساله تکرار شود و این تنها پیش زمینه ای برای نمایشگاه دائمی در باغ موزه ملی خدمات این وزارت خانه معرفی شود.

مهدی عبوری در ادامه با بیان اینکه در سال های گذشته نسبت به ارائه اطلاعات نقش راه و ترابی و مسکن در زمان جنگ قصور شده است و امروز با هدف معرفی خدمات ارائه شده در زمان جنگ بخشی از فعالیت همچون تبدیل پنج واگن قطار به بیمارستان سیار مورد بازدید مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، این همایش و نمایشگاه قرار است دوم مهرماه در باغ موزه دفاع مقدس راه مساحت 1800 متر به صورت رایگان برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه