English

وزیر ارتباطات و فناوری تاکید کرد:

ضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری شمال

وزیر ارتباطات و فناوری گفت: استان مازندران قطب گردشگری است و ضروری است زیر ساخت های گردشگری در این استان و مخصوصا شمال توسعه یابد.

ضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری شمال

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد جواد آذری جهرمی در سفر به شهرستان نوشهر اظهار داشت: یکی از راه های جذب گردشگر فراهم کردن زیر ساخت های حمل و نقل و مسائل مربوط به جا به جایی مسافر است که می تواند به بحث اشتغال و افزایش درامد مردم کمک کند.

وی ادامه داد : در شرایطی که جاده های استان مازندران در تعطیلات و پیک زمانی با ترافیک سنگیی رو به رو است استفاده از حمل و نقل هوایی یکی از راه های جذب گردشگران شهرهای جنوبی کشور به شمار می رود.

جهرمی یکی از برنامه هایش در سفر به مازندران همزمان با هفته دولت شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی در نوشهر است، گفت: این جلسات به طور مرتب در شهرهای مختلف برای بررسی ظرفیت های مختلف برگزار می شود.

وی بیان داشت: سالن مسافربری فرودگاه نوشهر که امروز انجام شد این فرودگاه را تبدیل به یکی از فرودگاههای کلاس خوب کشور تبدیل کرد و باید در ستاد اقتصاد مقاومتی تصمیمی گرفته شود که 6 پرواز هفتگی این فرودگاه افزایش یابد.

جهرمی بیان داشت: امروز که برای اولین بار از جاده چالوس به مازندران سفر کردمک نیاز به افزایش خط های اینترنت در بعضی از نقاط این جاده است که باید با توجه به حجم بالای سفر از این مسیر در دستور کار قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه