English

سرپرست معاونت برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سرپرست معاونت برنامه ریزی» این دبیرخانه را منصوب کرد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد
به گزارش موج، مرتضی بانک در حکمی یکشنبه 20 مردادماه «جعفر آهنگران» را به عنوان «سرپرست معاونت برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی » منصوب کرد.
در حکم «جعفر آهنگران» آمده است:
نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می شوید.

برنامه ریزی، بررسی برنامه‌ها و بودجه پیشنهادی سازمان‌های مناطق آزاد ، ساماندهی طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و نظارت عملیاتی بر حسن اجرای راهبردها، سیاست‌ها، برنامه‌های بلندمدت و سالیانه، سنجش پیشرفت و موفقیت های مناطق آزاد در قالب شاخص های کمی در جهت تحقق اهداف نقشه راه کلان مناطق آزاد از مهمترین وظایفی است که انجام آن با همکاری، همدلی و تعامل اثربخش با همکاران سازمان‌های مناطق آزاد و با بهره گیری از توانمندی نیروهای دلسوز و کارآمد مورد انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با تلاش وافر در خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

«جعفر آهنگران»، مدرس دانشگاه و دارای مدرک دکتری مدیریت دولتی، گرایش توسعه منابع انسانی است.

از مهمترین سوابق کاری جعفر آهنگران می توان به، مشاور دبیر در امور مناطق ویژه اقتصادی و مدیریت هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه