English

وزیر ارتباطات خبر داد؛

ثبت نام ۵۲۰۰ خبرنگار و ۳۵۰ زوج برای اینترنت رایگان

وزیر ارتباطات گفت: تا صبح امروز 5200 خبرنگار و حدود 352 زوج برای اینترنت رایگان ثبت‌ نام کرده‌اند که ظرف ۴۸ ساعت موردبررسی قرار می‌گیرد و به‌صورت پیامک به اطلاع عزیزان می‌رسد

ثبت نام 5200 خبرنگار و 350 زوج برای اینترنت رایگان

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز در حاشیه طرح‌ های ارتباطی دشت ورامین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان‌های استان تهران به لحاظ جمعیتی و تراکم درصد بالایی برخوردار است، یکی از ضعف‌های استان تهران این است که نسبت به بسیاری از شهرهای مطرح کشور جمعیت بالاتری دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این پدیده با توجه به وضعیت اقتصادی نرخ تورم و گرانی باعث شده که تعداد زیادی از کسانی که در تهران شاغل هستند، سکونتشان را به شهرستان‌های استان تهران منتقل کنند.

وی افزود: این جابجایی‌ها باعث شده تا اهمیت خدمات‌رسانی در شهرستان‌های استان تهران که و مناطق حاشیه‌ای دوچندان شود تا شهروندان از امکانات مطلوب بهره‌مند شوند.

آذری‌ جهرمی در خصوص وعده رئیس جمهور گفت: سایت ثبت نام اینترنت رایگان به خبرنگاران راه‌اندازی شده و کسانی که در هفته ازدواج، ازدواجشان به ثبت رسیده است تا پایان سال اینترنت رایگان دریافت می‌ کنند و تا صبح امروز 5200 خبرنگار و حدود 352 زوج هم ثبت‌ نام کرده‌اند که ظرف ۴۸ ساعت موردبررسی قرار می‌گیرد و به‌صورت پیامک به اطلاع عزیزان می‌رسد و می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: برخی از شهرها مثل شهرهای دشت ورامین که از قدمت زیادی برخوردارند از موضوعاتی بوده که مدنظرم است و از سال گذشته برنامه ویژه‌ای برای توسعه ارتباطات برای مناطق مختلف استان تهران داشتیم.

وی تصریح کرد: امروز هم به دشت ورامین آمدیم تا از آخرین وضعیت پروژه‌ها مطلع شویم تا کارهای انجام‌شده را پیگیری کنیم و اقدامات لازم را برای برسی بیشتر که تا کجا پیش رفته است انجام دهیم.

جهرمی یادآور شد: سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه ارتباطات در منطقه دشت ورامین اختصاص داده شده بود و مناطق شهری که به فضل خدا ارتباط تشان کامل است و به شبکه ملی هم متصل هستند.

وی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از مراکز پرجمعیت روستایی در دشت ورامین متصل به شبکه ملی اطلاعات هستند و وضعیت ارتباطی قابل قبولی دارند و بخش کوچکی باقی‌مانده که بیشتر به منطقه جنوب ورامین برمی‌گردد که تا پایان سال جاری این مشکل هم حل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حسین

    سلام اصلا سایتش باز نمیشه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی