English

با حضور وزیر ارتباطات؛

آئین تجلیل از تیم والیبال شهرداری ورامین ‌برگزار شد

آئین تجلیل از تیم والیبال شهرداری ورامین پیش از ظهر امروز با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

آئین تجلیل از تیم والیبال شهرداری ورامین ‌برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، پیش از ظهر امروز و با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، حسین کاغذلو، فرماندار ورامین و جمعی از مسئولان محلی و استانی از بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال شهرداری ورامین تقدیر شد.

محمدجواد آذری جهرمی در آئین تجلیل از تیم والیبال شهرداری این شهرستان که در مسابقات قهرمانی آسیا مقام اول را کسب کردند، گفت: جوانان ایران اسلامی با امکانات کم و البته انگیزه زیاد، کارهای بزرگی در میادین ورزشی انجام داده و برای کشور افتخارآفرینی کردند.

وی افزود: قهرمانی در میادین ورزشی علاوه بر این که مایه سرگرمی مردم با تفریحات سالم می‌شود، برای کشور افتخار و اعتبار بین المللی آفریده و نام و آوازه ایران را بیش از پیش درخشان تر می کنند که نمونه آن را می توان در قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین مشاهده کرد که با امکانات کم، به قهرمانی در آسیا دست یافت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: با توجه به علاقه مردم به ورزش والیبال، باید از تیم والیبال شهرداری ورامین حمایت کرد و از همراه اول که سابقه حمایت از تیم را دارد نیز درخواست می شود تا پشتیبانی های خود را افزایش دهد.

وی ادامه داد:‌ حمایت از ورزشکاران، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری مهمی است که می تواند در مارکتینگ و بازاریابی شرکت ها اهمیت ویژه ای داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ورزشکاران سفیران جمهوری اسلامی هستند که پیام صلح نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان مخابره می کنند.

در پایان این مراسم، اعضای تیم والیبال شهرداری ورامین با تقدیم هدایایی، از تلاش های آذری جهرمی در حمایت از تیم های ورزشی تقدیر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه