English

سهم بالای شرکت های کوچک در الکامپ

در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حضور شرکت های کوچک دانش بنیان بسیار پررنگ تر از غول های آی تی بود و حضور پیام رسان ها همچون سروش، بله و...نیز با وجود حاشیه های فراوان چندان به چشم نمی آید.

سهم بالای شرکت های کوچک در الکامپ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ که از روز 27 تیرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شده با حضور پرشور بازدیدکنندگان مواجه شده اند، نکته قابل توجه این دوره حضور پررنگ تر شرکت ها، تولیدکنندگان اپلیکیشن ها و سازنده های نرم افزار بازی است، به طوری که دیده می شود در هر سالن چند شرکت با ارائه برنامه های سرگرم کننده قابلیت های نرم افزای و سخت افزاری خود را به نمایش گذاشته اند.

یکی از نقاط ضعف این دوره از الکامپ کمرنگ بودن فعالیت شرکت های بزرگ به عنوان پیشران اقتصاد آی تی است، چراکه این شرکت ها می توانند شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها را به دنبال خود به حرکت درآورند.

پیام رسان های داخلی گروه دیگری از شرکت های فناورانه بودند که با وجود اینکه پیش بینی می شد حضوری پررنگ داشته باشند، اما تنها چند پیام رسان در این  نمایشگاه مشارکت دارند.

شرکت هایی که از زمان فیلترینگ تلگرام توسط دولت حمایت شدند اما با عدم اقبال عمومی مواجه شده و حتی بسیاری از ارگان های دولتی که به نوعی از تلگرام به پیام رسان های داخلی کوچ کرده بودند مجدد به بستر گذشته خود روی آورده و در بستر پیام رسان های داخلی فعالیت جزئی خود را ادامه دادند یا کلا عطای استفاده از این نرم افزار ها را به لقایشان بخشیدند. شرکت هایی که با وام های میلیاردی و کم درصد قرار بود جایگزینی برای نرم افزار های مشابه خارجی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه