English

واعظی تاکید کرد؛

جهش اقتصادی با تغییر نگاه مسئولان کشور

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر بتوانیم نگاه مسئولان کشور را نسبت به سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی تغییر دهیم، حتماً شاهد یک جهش اقتصادی خواهیم بود.

جهش اقتصادی با تغییر نگاه مسئولان کشور

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در نشست تخصصی  «نشست تخصصی رویکردهای نوین در شکل‌دهی اقتصاد هوشمند»، گفت: هوشمند سازی اقتصاد یکی از نیازهای اساسی کشور است، چراکه دنیای امروز با سرعت در حال تحول است.

واعظی که سابقه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در کارنامه خود دارد، با اشاره به نیاز کشور و مردم به خدمات ارائه‌شده توسط اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای پرکاربرد، تصریح کرد: متأسفانه بخش تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در تحولات حوزه فناوری اطلاعات مغفول واقع‌شده است و ایجاد یک شهر و کشور هوشمند به‌اندازه کافی سریع نیست.

وی بابیان اینکه باید برای سوق دادن اقتصاد کشور به سمت هوشمند شدن برنامه داشته باشیم، تأکید کرد: اگر بتوانیم نگاه مسئولان کشور را نسبت به سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی تغییر دهیم، حتماً شاهد یک جهش اقتصادی خواهیم بود.

وی افزود: در دنیای امروز تحولی به وجود آمده و بسیاری از کشورهای دنیا از سال‌ها پیش هوشمند سازی را شروع کرده‌اند و ما باید از تجربیات، برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های آن‌ها در ایران خودمان استفاده کنیم و یک سند ملی داشته باشیم.

واعظی با تقدیر از وزارت امور اقتصادی و دارایی به خاطر تنظیم سند «تحول اقتصادی مبتنی بر هوشمند سازی»، درباره نمایشگاه الکامپ امسال گفت: تا دیروز یک کار فکری در اتاق‌های دربسته انجام می‌شد اما امروز در نمایشگاه الکامپ شاهد آن هستیم که سیاست‌گذاران و برنامه ریزان با مردم هم‌فکری و تعامل می‌کنند و من این اتفاق بزرگ را به فال نیک می‌گیرم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه