English

بازرسی و استاندارهای جدید آسانسور در سامانه جامع آسانسور تسریع می شود

با حضور مدیر کل صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران و تشکل های صنعتی و صنفی آسانسور و پله برقی ضمن رونمایی از سامانه جامع، رویه بازرسی و استاندارد های جدید و در دست تدوین آسانسور و قطعات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بازرسی و استاندارهای جدید آسانسور در سامانه جامع آسانسور تسریع می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در سال های اخیر نظارت و بازرسی کیفیت آسانسور از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است، از این رو با حضور مدیر کل صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران و تشکل های صنعتی و صنفی آسانسور و پله برقی ایران از سامانه جامع آسانسور و شناسانامه آسانسور رونمایی شد.

این جلسه به منظور تعامل و تبادل نظر بین صنعت آسانسور و سازمان ملی استاندارد ایران برگزار و استاندارد های آسانسور هیدرولیک ، استاندارد پله برقی ،استاندارد ادواری آسانسور، رویه بازرسی و استاندارد های جدید و در دست تدوین آسانسور و قطعات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در برخی موارد آیین نامه مربوط تدوین شد .

با توجه به حساسیت های موضوع و با عنایت به اینکه نکات مربوط به استاندارد آسانسور همواره مورد توجه مسولان اداره استاندارد بود ، برگزاری چنین نشستی بسیار مثبت ارزیابی شده و منجر به نتایج خوبی نیز شد. در این جلسه که روسای سندیکا، اتحادیه و هانجمن تولیدکنندگان آسانسور حضور داشتند. همچنین در خصوص نحوه پیشگیری و برخورد با ارائه قطعات غیر استاندارد و تقلبی نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه